Απώλειες σχεδόν 5% σημειώνει η μετοχή της LVMH στο χρηματιστήριο του Παρισιού την Τετάρτη, καθώς η αύξηση των πωλήσεων που δημοσιεύτηκε από τον όμιλο ειδών πολυτελείας απέτυχε να εντυπωσιάσει τους επενδυτές, σε αντίθεση με τα ισχυρά αποτελέσματα που ανακοίνωσαν οι ανταγωνιστές της.
«Με τους ανταγωνιστές στο χώρο της πολυτείας (Richemont, Burberry, Cucinelli, Zegna) να έχουν αναφέρει σημαντική βελτίωση πωλήσεων ανά τετράμηνο και να ξεπερνούν τις προσδοκίες, ο πήχης για την LVMH είχε αναμφισβήτητα αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες», σημειώνει ο αναλυτής της Citi, Thomas Chauvet.
Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου του 2024 σημείωσαν μόλις 1% οργανική ανάπτυξη σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φέρνοντας τα έσοδα του έτους στα 84,68 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας ελαφρώς τα 84,38 δισ. ευρώ που είχαν προβλέψει οι αναλυτές της LSEG.
Τα κέρδη για την ιδιοκτήτρια εμπορικών σημάτων συμπεριλαμβανομένων των Louis Vuitton, Moët & Chandon και Hennessy, από επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες για το 2024, ανήλθαν σε 19,6 δισ. ευρώ, που ισοδυναμούν με λειτουργικό περιθώριο 23,1%, υπερβαίνοντας σημαντικά τα προ του Covid επίπεδα.
Μετά από ένα flat τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ επέστρεψαν σε θετικό έδαφος το 4ο, καθώς οι Αμερικανοί αγοραστές ξεπέρασαν την προεκλογική αβεβαιότητα και υιοθέτησαν μια πιο σίγουρη προοπτική. Η αγορά των ΗΠΑ αντιπροσωπεύει το 25% των συνολικών πωλήσεων της LVMH, με τον όμιλο να απασχολεί πάνω από 43.000 άτομα στη χώρα.
Παρά τις «μη συναρπαστικές» κορυφαίες επιδόσεις στο τέλος του έτους και την πτώση της κερδοφορίας, η LVMH μιλά για ένα δυνατό ξεκίνημα για τη νέα χρονιά. Ο όμιλος αναμένει ότι τα περιθώρια κέρδους στον τομέα Μόδα και Δερμάτινα Είδη θα σταθεροποιηθούν και τα χαμηλότερα έκτακτα έξοδα (π.χ. Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού) αναμένεται να έχουν θετικό αποτέλεσμα το 2025.