Ποια είναι η αλυσίδα Arket που έρχεται στην Ελλάδα «δια χειρός» H&M

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ποια είναι η αλυσίδα Arket που έρχεται στην Ελλάδα «δια χειρός» H&M
Είσοδο στην ελληνική αγορά κάνει το διάσημο σκανδιναβικό brand. Οι στόχοι.

Ένα φιλόδοξο βήμα επέκτασης ανακοίνωσε την Πέμπτη η σουηδική H&M (Hennes & Mauritz), γνωστοποιώντας την έλευση στην Ελλάδα του εμπορικού σήματος Arket μέσα στο 2025.

Η H&M, που θεωρείται σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως, ανοίγει μέσα στην τρέχουσα χρονιά το πρώτο κατάστημα Arket στη χώρα μας και δη στην Αθήνα, σε μια απόπειρα να γνωρίσει στο ελληνικό κοινό το διάσημο brand σκανδιναβικού σχεδιασμού και lifestyle.

Ταυτόχρονα δε με την Ελλάδα, εντός του 2025, το εμπορικό σήμα Arket θα πραγματοποιήσει δυναμική είσοδο σε τρεις ακόμη χώρες, την Ιρλανδία, την Αυστρία και τη Νορβηγία.

Ποια είναι η αλυσίδα Arket

Με έδρα τη Στοκχόλμη, το σήμα Arket αφορά σε έναν σύγχρονο lifestyle προορισμός που διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι. Εμπνευσμένο από την απλότητα, τη φύση και την αισθητική του slow living, η γκάμα του brand περιλαμβάνει ρούχα, είδη σπιτιού και τρόφιμα, όλα προσεκτικά κατασκευασμένα και επιμελημένα για μια πιο όμορφη καθημερινή ζωή.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το επερχόμενο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος Arket στην Ελλάδα. Η Αθήνα, μια πόλη που συνδυάζει με έναν μοναδικό τρόπο την αρχαία κληρονομιά με τη σύγχρονη, γεμάτη ενέργεια κουλτούρα, είναι το τέλειο σκηνικό για τον νέο προορισμό του brand μας. Ανυπομονούμε να γνωρίσουμε από κοντά τους πελάτες μας στην Ελλάδα και να τους προσκαλέσουμε να εξερευνήσουν όλα όσα έχει να προσφέρει το Arket, αναφέρει σε δήλωσή της η Managing Director του Arket, Pernilla Wohlfahrt.

Η αλυσίδα Arket ιδρύθηκε το 2017 και βασίζεται στις αρχές της καθημερινής ομορφιάς και του διαχρονικού σχεδιασμού, ιδέες που έχουν τις ρίζες τους στον σκανδιναβικό μοντερνισμό του 20ού αιώνα.

Να σημειωθεί εδώ, ότι το Arket είναι το τρίτο κατά σειρά εμπορικό σήμα που φέρνει στην Ελλάδα η H&M, μετά τα ομώνυμα καταστήματα H&M και το εμπορικό σήμα Cos.

H H&M στην Ελλάδα

Η Η&Μ άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα το 2007, ενώ, όπως αναφέρεται στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές της καταστάσεις, πλέον το δίκτυό της ανέρχεται σε 35 καταστήματα.

Το εμπορικό σήμα αναπτύσσει η H&M Hennes & Mauritz Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Ειδών Ενδύσεως και Υποδύσεως, η οποία συστάθηκε τον Οκτώβριο του 2006.

Στη χρήση 2023 που αφορά στο διάστημα 1/12/2022 – 30/11/2023, ο κύκλος εργασιών της H&M στην Ελλάδα ανήλθε σε 184,6 εκατ. ευρώ από 182,8 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 0,96% (ή κατά 1,75 εκατ. ευρώ).

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 5,4 εκατ. ευρώ έναντι 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε κέρδη 2,3 εκατ. ευρώ έναντι κερδών ύψους 3,7 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Η σουηδική πολυεθνική

Η σουηδική H&M θεωρείται σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως, μετά την ισπανική Inditex (μητρική εταιρεία των Bershka, Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Zara κλπ).

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Έρλινγκ Πέρεσον το 1947, όταν άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην κεντρική οδό της Βεστερός, ήτοι της πέμπτης μεγαλύτερης πόλης της Σουηδίας. Το πρώτο όνομα της εταιρείας ήταν «Hennes» (δηλαδή «Hers» (δικό της), καθώς πουλούσε αποκλειστικά γυναικεία ρούχα. Το 1968, ο Πέρεσον απέκτησε το κατάστημα ένδυσης λιανικής του Μαουρίτζ Γουάλιντφορς, γεγονός που οδήγησε στην ένταξη της ανδρικής συλλογής στο φάσμα των προϊόντων του και στη μετονομασία της εταιρείας σε Hennes & Mauritz (H&M).

Η γνωστή αλυσίδα διαθέτει σήμερα πάνω από 4.000 καταστήματα σε περισσότερες από 75 χώρες του κόσμου.

Σύμφωνα δε με τα οικονομικά της αποτελέσματα που δημοσιοποιήθηκαν χθες (Στα 1,57 δισ. δολάρια τα κέρδη της Η&Μ το 2024 - Χαμηλότερες οι πωλήσεις στο δ' τρίμηνο), ο σουηδικός γίγαντας της μόδας ανακοίνωσε για το 2024 λειτουργικά κέρδη 17,3 δισ. σουηδικών κορωνών (1,57 δισ. δολάρια), έναντι των 17,2 δισ. σουηδικών κορωνών που προέβλεπαν οι αναλυτές.

Τα λειτουργικά κέρδη του τέταρτου τριμήνου ανήλθαν στα 4,6 δισ. σουηδικές κορώνες ξεπερνώντας την εκτίμηση για 4,2 δισ. σουηδικών κορωνών των οικονομολόγων.

Οι πωλήσεις, εν τω μεταξύ, ανήλθαν σε 62,19 δισ. σουηδικές κορώνες το τέταρτο τρίμηνο, χαμηλότερα από τις προβλέψεις για 63,48 δισ. που διατυπώθηκαν σε δημοσκόπηση του Reuters.

«Οι πωλήσεις και τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν το τέταρτο τρίμηνο λόγω των ισχυρών διαδικτυακών πωλήσεων, της ευρείας αποδοχής των προϊόντων μας στη γυναικεία μόδα και του αποτελεσματικού ελέγχου του κόστους. Με την προσοχή στις βασικές μας δραστηριότητες, υλοποιούμε το σχέδιό μας, ενώ βρισκόμαστε σε καλό δρόμο προς τη μακροπρόθεσμη, κερδοφόρα ανάπτυξη» υπογράμμισε ο CEΟ, Ντανιέλ Έρβερ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Viva Wallet: Διεκδικεί τον τίτλο της πρώτης tech bank στην Ευρώπη και βάζει πλώρη για Nasdaq

Χρηματιστήριο - Υποδομές: Η «watch list» των αναλυτών για Κατασκευές (Ακίνητα), Μεταφορές, Ενέργεια

Προσπάθειες ενίσχυσης του silver tourism κάνει η Ελλάδα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider