Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Τζίρος 127 εκατ. το 2024 και πρώτη θέση για το νερό Βίκος με μερίδιο αγοράς 20,4%

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Τζίρος 127 εκατ. το 2024 και πρώτη θέση για το νερό Βίκος με μερίδιο αγοράς 20,4%
Τι αποκάλυψε στους δημοσιογράφους ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς, στο περιθώριο της HORECA.

Δυναμική ανάπτυξη κατέγραψε το 2024 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, ηγέτιδα εταιρεία εμφιάλωσης και παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού και αναψυκτικών, ενισχύοντας διαρκώς την παρουσία της στο στρατηγικό κανάλι της HORECA και διατηρώντας σταθερές συνεργασίες με επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε στους δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης HORECA o αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς, την περασμένη χρονιά ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 127,19 εκατ. ευρώ, έναντι 113,06 εκατ. ευρώ το 2023, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12,5%.

Πρωτιά για το νερό Βίκος

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της NielsenIQ που έχει στη διάθεσή της η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, το 2024 το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατόρθωσε να εδραιώσει την κυριαρχία του στην ελληνική αγορά, κατακτώντας την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 20,4%.

Σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%, με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται πέρυσι σε 915.639.567 λίτρα, από 831.261.542 λίτρα το 2023, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος ξεχώρισε με αύξηση 18,7%, με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες.

Να σημειωθεί εδώ ότι σήμερα στην Ελλάδα κυκλοφορούν περί τα 40-50 σήματα φυσικού μεταλλικού νερού.

Ανάπτυξη και στο αναψυκτικό, ξεχωρίζει το pink grapefruit στα mixers

Η ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται ωστόσο μόνο στην πρωτιά του φυσικού μεταλλικού νερού.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η Βίκος Cola σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Στο κανάλι δε του σούπερ μάρκετ, η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.

Παράλληλα, στην κατηγορία των mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια αύξηση της τάξης του 121,74% το 2024, έχοντας πλέον καθιερωθεί ως βασικό συστατικό για τη δημιουργία cocktails.

Έρχεται και τέταρτη γεύση κρύου τσαγιού

Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, η αγορά του κρύου τσαγιού (ice tea) αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων. Ήδη, τρεις κωδικοί, υπό το brand Cool Tea φιγουράρουν στα ράφια δύο μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ενώ όπως αποκάλυψε ο κ. Σεπετάς, μέσα στο 2025 και πριν την έλευση του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και μια νέα – η τέταρτη κατά σειρά – γεύση ice tea. Για την ώρα, το νέο προϊόν Cool Tea κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις και δη λεμόνι, ροδάκινο και πράσινο τσάι με λεμόνι χωρίς ζάχαρη.

Συνεχίζεται απρόσκοπτα το επενδυτικό πλάνο των 100 εκατ. ευρώ

Την ίδια ώρα, το επενδυτικό πλάνο ύψους 100 εκατ. ευρώ που ανακοίνωσε στις αρχές του 2024 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων προχωρά με γοργούς ρυθμούς, ενώ μέσα στο 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί η ανέγερση του αποθηκευτικού χώρου στο Καλπάκι Ιωαννίνων που αφορά στον κλάδο του αναψυκτικού.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι από το σύνολο των 100 εκατ. ευρώ, περίπου τα 63 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από δανεισμό, ενώ ένα ποσό της τάξης των 37 εκατ. ευρώ περίπου θα προέλθει από ίδια κεφάλαια. Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει σειρά έργων εκσυγχρονισμού, τα οποία υλοποιούνται στα τρία εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων (Περίβλεπτος, Καλπάκι, ΒΙ.ΠΕ-PETCOM) καθώς και υποστηρικτικά έργα για την αύξηση της παραγωγικής δύναμης και την εξοικονόμηση του ενεργειακού κόστους. Ειδικότερα, οι επενδύσεις αφορούν σε τέσσερις συν έναν βασικούς πυλώνες και συγκεκριμένα στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής, τις κτηριακές υποδομές, την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση, τη βιωσιμότητα, καθώς και την επικοινωνία.

Δεν θα προβεί σε ανατιμήσεις

Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων δεν σχεδιάζει να προβεί σε ανατιμήσεις στα προϊόντα της μέσα στο 2025, ενώ όπως εξήγησε η τελευταία ανατίμηση έγινε πέρυσι και αφορούσε στο πορτοκάλι. «Στην ουσία δεν ήταν ανατίμηση, αλλά απόσυρση προσφοράς», τόνισε χαρακτηριστικά για να επισημάνει πως «στόχος μας είναι πάντοτε η χαμηλότερη τιμή για το προϊόν που προσφέρουμε».

Ωστόσο, ο ίδιος εκτίμησε πως η λογική των ανατιμήσεων θα οδηγήσει σε αρνητικές επιπτώσεις στον χώρο του αναψυκτικού γενικότερα.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ιδρύθηκε το 1990. Αξιοποιεί επτά πηγές νερού και διαθέτει 260 στρέμματα ιδιόκτητων εκτάσεων. Στο χαρτοφυλάκιό της ανήκουν οι μάρκες φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, Μιτσικέλι και Υάς και τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Παντελιάδης (METRO): Δεν μας επηρεάζει ένα deal Μασούτης- Κρητικός, δεν με τρομάζει η είσοδος της Motor Oil στη λιανική

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider