Χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν οι πωλήσεις της Domino’s Pizza στις ΗΠΑ το τέταρτο τρίμηνο, ως ένα ακόμη δείγμα της αδυναμίας της επιχείρησης να προσελκύσει Αμερικανούς καταναλωτές με χαμηλά εισοδήματα.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 2,9% σε ετήσια βάση στα 1,44 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, έναντι πρόβλεψης για 1,48 δισ. δολαρίων λόγω ανόδου κατά 4,4% στο κόστος τροφίμων και των πρώτων υλών, πέραν των υψηλότερων παραγγελιών.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα με φυσική παρουσία αυξήθηκαν 0,4%, αντί για το άλμα 1,72% που προέβλεπαν οι αναλυτές. Τα προσαρμοσμένα κέρδη μειώθηκαν επίσης στα 4,89 δολάρια ανά μετοχή, κάτω από την πρόβλεψη των 4,93 δολ/μτχ.
Για ολόκληρο το έτος, η Domino's έχασε τις προβλέψεις για έσοδα και κέρδη, αλλά ξεπέρασε ελαφρά την αύξηση των διεθνών πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα με ανάπτυξη 1,6%.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ράσελ Βάινερ επεσήμανε πως η νέα στρατηγική του Ομίλου, που ονομάστηκε Hungry for MORE, οδήγησε σε «ισχυρή αύξηση του αριθμού των παραγγελιών, ακόμη και εντός ενός απαιτητικού παγκόσμιου μακροοικονομικού περιβάλλοντος».
Παράλληλα, ο CEO διεμήνυσε ότι παραμένει «βέβαιος» ότι η Domino's «θα συνεχίσει να κερδίζει και να αυξάνει το μερίδιό της στην αγορά».
Τα οικονομικά μεγέθη της αλυσίδας αναδεικνύουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει για να προσελκύσει πελάτες με αδύναμα εισοδήματα, ενώ έχει δοκιμάσει τα πάντα, από πακέτα με προσφορές μέχρι και συνεργασία με το Netflix.
Τα καταστήματα στο εξωτερικό ήταν ο μοναδικός «φάρος αισιοδοξίας» στο τέταρτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις με φυσική παρουσία στα καταστήματα να αυξάνονται ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν, ανεβάζοντας συνολικά την ανάπτυξη για ολόκληρο το έτος στο 1,6%.
Η μετοχή της Domino μετρούσε άνοδο 9,9% τους τελευταίους 12 μήνες μέχρι και την Παρασκευή, ενώ ο τίτλος της υποχωρεί 4,8% στις προσυνεδριακές συναλλαγές στη Wall Street το μεσημέρι της Δευτέρας.