Στο πρώτο ουσιαστικό βήμα «διεθνοποίησής» του, ενισχύοντας την εξωστρέφειά του, προχωρά ο όμιλος Intrafashion, με τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο retailer στον κλάδο της γυναικείας ένδυσης στην ελληνική αγορά, γνωστό για το αναγνωρισμένο brand Pink Woman, να «πατά πόδι» στην αγορά της Ιταλίας.
Όπως έγινε γνωστό πριν από μερικές ώρες, στο πλαίσιο δημοσιοποίησης των οικονομικών μεγεθών του ομίλου για το 2024, εντός του τρέχοντος έτους η διοίκηση ξεκινά να υλοποιεί ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα το οποίο αφορά στην είσοδο και επέκταση του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα.
Πού άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Ιταλία
Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, στις 15 Απριλίου άνοιξε το πρώτο κατάστημα Pink Woman στην Ιταλία. Το κατάστημα βρίσκεται στην περιοχή Taranto, στο εμπορικό κέντρο Porte Dello Jonio, ενώ στόχος του ομίλου είναι να ανοίξουν κι άλλα καταστήματα στη γειτονική χώρα το προσεχές διάστημα.
Να σημειωθεί εδώ ότι η είσοδος του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά αποτελεί το πρώτο βήμα διεθνοποίησής του επί της διοικήσεως του Δημήτρη Ματεμτζή, με στόχο να τροφοδοτηθεί η ανάπτυξή του στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας.
Όπως επισημαίνουν στο insider.gr πηγές του ομίλου Intrafashion, η Ιταλία επελέγη καθώς πρόκειται για μια μεγάλη αγορά που παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές. Είναι μια μεσογειακή χώρα με αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με την ελληνική αγορά, ενώ η εγγύτητα των δύο χωρών εμπνέει και μια δόση ασφάλειας στο εν λόγω επιχειρηματικό ξεκίνημα.
Δεδομένου δε ότι στην ελληνική αγορά έχει επιτευχθεί ένα ουσιαστικό επιχειρηματικό επίτευγμα, με περισσότερα από 115 καταστήματα Pink Woman σε όλη την επικράτεια, η διοίκηση του ομίλου εξερευνά κάθε πιθανή ευκαιρία επέκτασής της και σε νέες αγορές στόχους.
Στα 47 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2024
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, το 2024 ο όμιλος Intrafashion κατάφερε να επιτύχει βελτιωμένα αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας παρά τις πιέσεις που προκάλεσαν οι συνεχείς διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, η αύξηση του κόστους παραγωγής και μεταφοράς, καθώς και η είσοδος στην ελληνική αγορά διεθνών αλυσίδων.
Ειδικότερα, την περασμένη χρονιά οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου κατέγραψαν αύξηση κατά 16,6% σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας τα 46,8 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση 38,0%, ήτοι κατά 1,5 εκατ. ευρώ έναντι του 2023, η οποία στηρίχθηκε και φέτος σε δύο στρατηγικούς πυλώνες. Στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 5,8 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 43,5% το 2023 σε 49,2% το 2024 και στην ελεγχόμενη αύξηση -στο πλαίσιο της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στη διεύρυνση και βελτίωση του δικτύου εταιρικών καταστημάτων.
Προβλέψεις για μονοψήφιες αυξήσεις το 2025
Την ίδια ώρα, η διοίκηση παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή τις γεωπολιτικές και οικονομικές αλλαγές που εξελίσσονται τόσο για τον πλανήτη, όσο και για τη χώρα. Το κλίμα αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με τη θέση υπό αμφισβήτηση σειράς παραμέτρων που επηρεάζουν τόσο το μοντέλο λειτουργίας, όσο και την κατανάλωση, υποχρεώνουν τον όμιλο να ενισχύσει περαιτέρω τη σταθερότητα και την αναπτυξιακή του πορεία, μέσω στοχευμένων επενδύσεων στο δίκτυο καταστημάτων της, το ανθρώπινο δυναμικό και τις λειτουργίες του.
Αναφορικά δε με τις προβλέψεις για τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά, τα δεδομένα του πρώτου τετραμήνου του 2025 υποχρεώνουν σε πολύ συντηρητικές κατευθύνσεις χαμηλά μονοψήφιων αυξήσεων.
H ισπανική Miramira και η νέα εταιρεία του ομίλου
Στο μεταξύ, όπως ανακοίνωσε στις αρχές Απριλίου η διοίκηση του ομίλου DKM8-Capital, συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, η νεοσυσταθείσα θυγατρική της εταιρεία Intraccessories Group SA προχώρησε στην υπογραφή πολυετούς αποκλειστικής συμφωνίας συνεργασίας για την ελληνική αγορά με το διεθνώς αναγνωρισμένο ισπανικό brand κοσμημάτων, αξεσουάρ και γυαλιών ηλίου Miramira.
Το πλαίσιο συνεργασίας περιλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Miramira στην Ελλάδα, με κύριο άξονα την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής. Με όχημα δε τη νέα εταιρεία Intraccessories, στόχος είναι η ανάπτυξη περισσότερων από 30 καταστημάτων στη χώρα μας ως τα τέλη του 2027.
Σημειώνεται ότι στον όμιλο DKM8-Capital, συμφερόντων Δημήτρη Ματεμτζή, εντάσσονται οι εταιρείες Intrafashion Group και Intraccessories Group μέσω των οποίων αναπτύσσεται στρατηγικά το επιχειρηματικό του αποτύπωμα στον χώρο της λιανικής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.
Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, η ίδρυση της εταιρείας Intraccessories Group Μονοπρόσωπη ΑΕ, με έδρα τις Αχαρνές και αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 200.000 ευρώ γνωστοποιήθηκε στο ΓΕΜΗ, μέσω της Υπηρεσίας Μιας Στάσης, στις 4 Φεβρουαρίου. Ως κύρια δραστηριότητα της εταιρείας ορίζεται το λιανικό εμπόριο ψευδοκοσμημάτων, μετά από εισαγωγή, ενώ βασικός μέτοχος είναι η DKM8 Capital Μονοπρόσωπη ΑΕ, την οποία εκπροσωπεί νομίμως ο Δημήτρης Ματεμτζής.
Η νέα εποχή του ομίλου Intrafashion
Η νέα εποχή του ομίλου ξεκίνησε το 2020 όταν ο Δημήτρης Ματεμτζής απέκτησε το 100% των μετοχών της Intrafashion από τον ιδρυτή Παύλο Χατζηπαυλίδη. Σήμερα ο κ. Ματεμτζής ασκεί καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.
Η Pink Woman ιδρύθηκε το 2004, έχοντας εδραιώσει τη θέση της ως το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο ελληνικό fast fashion brand. Ο όμιλος Intrafashion διαθέτει κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και logistics center στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από 600 άτομα προσωπικό, ενώ λειτουργεί σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο. Υπενθυμίζεται εδώ ότι ο όμιλος έχει αναλάβει την αποκλειστική ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων των brands Terranova και Calliope του ιταλικού ομίλου ένδυσης Teddy για σειρά γεωγραφικών ζωνών της ελληνικής αγοράς.