Η επόμενη μέρα του deal Σκλαβενίτη - Μαρινόπουλου

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η επόμενη μέρα του deal Σκλαβενίτη - Μαρινόπουλου

Πέρασε από 40 κύματα και πολλές φορές έφτασε ένα βήμα πριν το ναυάγιο. Ο λόγος για την διάσωση της Μαρινόπουλος και την συμφωνία εξαγοράς της από τον Σκλαβενίτη, για την οποία τελικά ξεπεράστηκαν και τα τελευταία νομικά εμπόδια με το νερό να «μπαίνει στο αυλάκι» και πολλοί να ξαναβρίσκουν τον ύπνο τους μετά από πολλούς μήνες.

Όπως η οικογένεια Σκλαβενίτη η οποία όλο το προηγούμενο διάστημα έδωσε σκληρή μάχη για την ευόδωση του εγχειρήματος, ζητώντας τη στήριξη των προμηθευτών αλλά και στηρίζοντας την τροφοδοσία με δικά της προϊόντα, αρκετά καταστήματα της Μαρινόπουλος αναλαμβάνοντας και το σχετικό ρίσκο.

Έτσι πέρα από τα 69 καταστήματα Μαρινόπουλος που μέχρι πρώτινος εφοδίαζε η Σκλαβενίτης, άλλα 31 προστέθηκαν πρόσφατα, ανεβάζοντας τον αριθμό στα 100.

Όλο δε το προηγούμενο διάστημα τα μέλη της οικογένειας κατάρτιζαν το business plan της επόμενης μέρας εξετάζοντας τρόπους αντιμετώπισης της επιβάρυνσης του κεφαλαιακού κόστους την οποία έχει προκαλέσει η καθυστέρηση έκδοσης της δικαστικής απόφασης.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι λόγω της καθυστέρησης στην υλοποίηση του σχεδίου διάσωσης της Μαρινόπουλος θα απαιτηθούν άλλα 50 εκατ. ευρώ προκειμένου να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά έξοδα (πάγια έξοδα καταστημάτων, μισθοδοσία εργαζομένων κλπ).

Τα χρήματα αυτά θα καλυφθούν, σύμφωνα με πληροφορίες κατά ένα μέρος (περίπου 10 εκατ. ευρώ) από την οικογένεια Σκλαβενίτη.

Πλέον μετά την ολοκλήρωση των νομικών και δικαστικών εκκρεμοτήτων, η οικογένεια Σκλαβενίτη εργάζεται πυρετωδώς για την επιτυχή συνένωση των δύο αλυσίδων που αποτελεί και το μεγαλύτερο στοίχημα, στην παρούσα φάση.

Η επίτευξη οικονομιών κλίμακος, το συμμάζεμα των οικονομικών αλλά και η ενσωμάτωση του δικτύου Μαρινόπουλος στην φιλοσοφία της Σκλαβενίτης, αποτελεί και το επόμενο μεγάλο στοίχημα που θα κληθούν να δώσουν τα στελέχη της.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι νέες ταμπέλες «Σκλαβενίτη» που θα κρεμαστούν έξω από τα καταστήματα Μαρινόπουλος έχουν ήδη φτιαχτεί και αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους σε πολλά κεντρικά καταστήματα της αλυσίδας μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα.

Τέλος δύο ακόμη μέτωπα, καλείται να αντιμετωπίσει η οικογένεια Σκλαβενίτη: Το ένα είναι οι εργαζόμενοι και το δεύτερο η διαφημιστική αγορά.

Ήδη έχουν αρχίσει σεμινάρια σε διευθυντές καταστημάτων της Μαρινόπουλος ώστε με την σειρά τους να εκπαιδεύσουν τους εργαζόμενους στην φιλοσοφία και την κουλτούρα της αλυσίδας Σκλαβενίτης, ενώ στο μέτωπο της διαφημιστικής αγοράς έχει να κάνει με το γεγονός ότι μετά την ολοκλήρωση του deal με τη Μαρινόπουλος η Σκλαβενίτης θα βρεθεί με ένα δίκτυο 650 καταστημάτων σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και όχι μόνο στην Αθήνα, που έχει μέχρι τώρα παρουσία η αλυσίδα.

Η μεγάλη αυτή αλλαγή για την Σκλαβενίτης αλλά και το στοίχημα που καλείται να κερδίσει μετά την απόκτηση της Μαρινόπουλος, έχει αποφασιστεί ότι δεν μπορεί να γίνει μόνο βασιζόμενη στην καλή φήμη της αλυσίδας, χωρίς να υπάρξει

γερό «μπάσιμο» στην διαφημιστική αγορά, προκειμένου να γίνει γνωστή και εκτός Αθήνας.

Αν και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό ο τρόπος που θα πραγματοποιηθεί η είσοδος της αλυσίδας στο κομμάτι της διαφήμισης, εντούτοις στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι θα είναι δυναμική και α χρησιμοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider