Τα σουπερμάρκετ δίνουν μάχη στη Βόρεια Ελλάδα

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα σουπερμάρκετ δίνουν μάχη στη Βόρεια Ελλάδα

Δυναμική είσοδο στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας επιχειρούν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ της χώρας με στόχο την διεκδίκηση μεγαλύτερου μέρους του τζίρου της αγοράς.

Το στοίχημα της Βόρειας Ελλάδας είναι για τις αλυσίδες ζωτικής σημασίας, καθώς η κατάρρευση της Μαρινόπουλος, άφησε πολλά περιθώρια ενδυνάμωσης του ανταγωνισμού και κυρίως της Μασούτης, ο οποίος είναι ο αδιαμφισβήτητος leader της τοπικής αγοράς.

Μία από τις αλυσίδες που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Θεσσαλονίκης είναι τα My Market.

Αυτό άλλωστε ανακοίνωσε προ ημερών ο διευθύνων σύμβουλος της Metro, Αριστοτέλης Παντελιάδης με την ευκαιρία της πρώτης ημέρας λειτουργίας του μεγάλου «Μy Μarket» στα Γιαννιτσά, ενώ ανήγγειλε και τα εγκαίνια, τον Απρίλιο, ενός νέου «Μy Μarket», επί της οδού Μπότσαρη (στη Θεσσαλονίκη).

Η εταιρεία, που με το νέο κατάστημα στα Γιαννιτσά έχει πλέον 222 σημεία στην διετία 2017-2018 πρόκειται να επενδύσει 80 εκατ. ευρώ, σε μετατροπές καταστημάτων, επεκτάσεις αλλά και στην δημιουργία 20 νέων super markets.
«Στοχεύουμε στην επέκτασή μας στην βόρειο Ελλάδα και έως σήμερα έχουν επενδυθεί 8 εκατ. ευρώ σε μετασκευές και νέα καταστήματα, ενώ στο κέντρο logistics που αποκτήσαμε στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης συνολικά επενδύουμε περί τα 20 εκατ. ευρώ», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παντελιάδης.

Σημειώνεται ότι η METRO αγόρασε το πρώην αποθηκευτικό κέντρο της Lidl, κάλυψης 22.000 τ.μ., αντί ποσού 10 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως θα επεκτείνει κατά 10.000 τ.μ., επενδύοντας σε κτίρια και εξοπλισμό επιπλέον 10 εκατ. ευρώ, ώστε από τα 60 καταστήματα που μπορεί να εξυπηρετεί σήμερα, να έχει τη δυνατότητα να καλύπτει τα διπλάσια σε βάθος 5-6 ετών, στις περιοχές της βόρειας Ελλάδας, Ηπείρου μέχρι και τη Θεσσαλία.

Επίσης για την έλευση της προς τον Βορρά ετοιμάζεται και η Σκλαβενίτης μέσω της απόκτησης του δικτύου της Μαρινόπουλος και του περάσματος των καταστημάτων στην νέα εταιρία «Ελληνικές Υπεραγορές».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η επιστροφή των πελατών στα πρώην καταστήματα Μαρινόπουλου, είναι το στοίχημα που καλείται να κερδίσει η οικογένεια Σκλαβενίτη, η οποία εκτός από την καλή φήμη του ονόματος της, θα βασιστεί στις προσφορές, μία τακτική στην οποία θα κινηθεί το σύνολο των αλυσίδων σουπερμάρκετ της χώρας.

Την ίδια στιγμή, αποφασισμένη να διατηρήσει τα κεκτημένα της φέρεται η διοίκηση της Μασούτης, η οποία έκλεισε το 2016 με τζίρο 800 εκατ. ευρώ, σε μία εποχή ιδιαίτερα δύσκολη για το λιανεμπόριο τροφίμων λόγω της μείωσης της κατανάλωσης.

Το 2016 οι πωλήσεις της Μασούτης αυξήθηκαν κατά 7%, ενώ τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν περί τα 35 εκατ. ευρώ.

Να σημειωθεί ότι η αλυσίδα κατάφερε να αποσπά συνεχώς μερίδια αγοράς αφού κατά την τελευταία πενταετία, όταν η αγορά έχασε 18%, η συγκεκριμένη εταιρεία πρόσθεσε στα ποσοστά της επιπλέον 22%.

Σήμερα, το μερίδιο της Μασούτης, πανελλαδικά βρίσκεται κοντά στο 12%, ενώ στη βόρεια Ελλάδα είναι ο αδιαμφισβήτητος leader με μερίδιο 34%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider