Στην αγορά παξιμαδιών κυριαρχεί η κρητική αρτοβιομηχανία Ν. Τσατσαρωνάκης, που είναι γνωστή κυρίως με το σήμα «Το Μάννα».
Η αρτοποιία ιδρύθηκε ως φούρνος στον Πλάτανο Κισάμου Χανίων πριν από 70 χρόνια, το 1948.
Τα πρώτα χρόνια η επιχείρηση αυτή κάλυπτε τις ανάγκες του Πλατάνου και των γύρω χωριών σε ψωμί, μέχρι που μπήκαν στην επιχείρηση ο γιος του Νίκος, με την γυναίκα του Μαρία οι οποίοι είχαν και την ιδέα της παραγωγής του κριθαρένιου παξιμαδιού. Ξεκίνησαν το 1963 την πώληση παξιμαδιών στα Χανιά και μετά ακολούθησε και η Αθήνα.
Το στοίχημα αυτής της μεγάλης προσπάθειας της δεκαετίας του '60, ήταν να γνωρίσει ο κόσμος τη διατροφική αξία του κρητικού παξιμαδιού. Η επίτευξη αυτού του στόχου έφερε αύξηση πωλήσεων και κατά συνέπεια της επιχείρησης, η οποία μετά από τέσσερις διαδοχικές επεκτάσεις μετέτρεψε τις παραγωγικές εγκαταστάσεις σε μία μεγάλη μονάδα παραγωγής αρτοσκευασμάτων όπου παράγονται 53 διαφορετικά προϊόντα.
Οι εγκαταστάσεις παραμένουν στο χωριό απ' όπου ξεκίνησε η εταιρεία, πιστή στις αρχές του τοπικού και ποιοτικού χαρακτήρα της, συνεχίζοντας με το όραμα και το πάθος των πρώτων χρόνων.
Τα έσοδά της κρητικής βιομηχανίας το 2016 ανήλθαν σε 10,79 εκατ. ευρώ, από 10,53 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση 2,4% .
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 2,99 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 2,97 εκατ. ευρώ το 2015, ελαφρώς αυξημένων.
Σήμερα η εταιρεία δεν βαρύνεται με τραπεζικές υποχρεώσεις, ενώ εμφανίζει και πολύ υψηλό κεφάλαιο κίνησης. Τα δε, ταμειακά της διαθέσιμα και ισοδύναμα ανέρχονται στα 10 εκατ. ευρώ.
Τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία διακρίθηκε ως National Champion στα European Business Awards στην κατηγορία των εξαγωγών και όχι τυχαία αφού τα παξιμάδια «Το Μάννα. Ν. Τσατσαρωνάκης» έχουν παρουσία σε Ευρώπη (Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία, Μ. Βρετανία, Πολωνία, Γαλλία, Βέλγιο, Αυστρία, Βουλγαρία, Ολλανδία κ.ά.), στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Ρωσία, τη Ν. Αφρική και την Ιαπωνία). Συγκαταλέγεται δε ανάμεσα στα ελάχιστα ελληνικά επώνυμα προϊόντα που είναι τοποθετημένα σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού όπως η αγγλική TESCO, η βελγική CORA, η γαλλική AUCHAN και το IGA στον Καναδά, αλλά και σε καταστήματα διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου.