Εντυπωσιακή είναι η άνοδος στις πωλήσεις των παζλ την περίοδο της πανδημίας του κορονοιού καθώς όπως φαίνεται, όχι μόνο τα παιδιά αλλά και οι ενήλικες τα επιλέγουν σαν δραστηριότητα κατά την παραμονή τους στο σπίτι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών και Αμαξών, η αύξηση στις πωλήσεις των παζλ όλων των κατηγοριών, που γίνεται μέσω των online καταστημάτων παιχνιδιών, φτάνει το 300% το τελευταίο διάστημα.
Από τα «αζήτητα», πρώτα στις προτιμήσεις
Αξίζει να σημειωθεί ότι και για τους ίδιους τους επιχειρηματίες του κλάδου, η κατακόρυφη άνοδος των παζλ στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν απρόσμενη.
Χαρακτηριστικό είναι, όπως λέει στο insider.gr o πρόεδρος του ΣΕΒΠΠΑ, Ιωάννης Παπαδόπουλος, ότι την περίοδο πριν από την πανδημία η πτώση στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν τόσο μεγάλη που αρκετοί καταστηματάρχες αναγκάζονταν να προχωρήσουν σε προσφορές και εκπτώσεις για να «φύγουν» τα παζλ από τα ράφια των καταστημάτων τους.
Η παραμονή των Ελλήνων στο σπίτι λόγω του κορονοϊού ωστόσο, άλλαξε τα δεδομένα και έτσι τα παζλ μαζί με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια αποτελούν πλέον τις δημοφιλέστερες κατηγορίες αγορών στα καταστήματα παιχνιδιών.
*Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.