Με δύο νέα καταστήματα στην Πάτρα, η αλυσίδα Μασούτης μετά την επέκτασή της στην Αττική, συνεχίζει την ανάπτυξή της και στην Πελοπόννησο.
Το πρώτο κατάστημα βρίσκεται στην οδό Αγίου Ανδρέα 107 και Ασκληπιού στο κέντρο της πόλης αναπτύσσεται σε 613 τ.μ. σε 2 επίπεδα, διαθέτει 3 ταμεία και απασχολεί 30 άτομα προσωπικό.
Το δεύτερο κατάστημα βρίσκεται στην οδό Σοφοκλέους και Βικέλα 1 αναπτύσσεται σε 631 τ.μ. σε 2 επίπεδα, διαθέτει 3 ταμεία και απασχολεί 27 άτομα προσωπικό.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση «με τα 2 νέα σούπερ μάρκετ στην Πάτρα, η εταιρεία συνεχίζει την ανάπτυξή της και μεγαλώνει το δίκτυο καταστημάτων της. Κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες, εν μέσω πανδημίας, η εταιρεία Μασούτης από την πλευρά της βρίσκεται κοντά στον Έλληνα καταναλωτή και τις ανάγκες του, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και στηρίζει την ελληνική οικονομία».
Σημειώνεται ακόμη ότι και στα δύο καταστήματα οι καταναλωτές θα βρουν ολόφρεσκα προϊόντα μαναβικής, τμήμα κρεοπωλείου με ποιοτικά και ασφαλή κρεατικά και κρεατοσκευάσματα, τμήμα κοπής αλλαντικών και τυροκομικών με πλούσια ποικιλία, τμήμα έτοιμου φαγητού με εκλεκτή κουζίνα και αρτοπωλείο με φρεσκοψημένο ψωμί.
Επίσης με τη χρήση της κάρτας Μασούτης, mas card που μπορούν να αποκτήσουν οι καταναλωτές άμεσα από τα σούπερ μάρκετ κερδίζουν πολλά προνόμια και εκπτώσεις και από 9 έως 17 Οκτωβρίου, διπλασιάζονται με την κάρτα οι πόντοι από την αξία των συναλλαγών.
Επενδύσεις και στο ηλεκτρονικό κανάλι
Παράλληλα με την ανάπτυξη των φυσικών καταστημάτων, μέσα στον Οκτώβριο, όπως έχει γράψει το insider.gr, η εταιρεία Μασούτης εγκαινίασε και τη συνεργασία της με την πλατφόρμα box της Cosmote και οι καταναλωτές σε συνολικά 45 πόλεις της Ελλάδας έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν όλους τους κωδικούς προϊόντων της αλυσίδας (περισσότερα από 10.000 προϊόντα).
Πηγές κοντά στην εταιρεία σημείωναν στο insider.gr ότι η ενίσχυση του online καναλιού έχει ενταχθεί πλέον στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας για το προσεχές διάστημα με την παράλληλη εκμετάλλευση των φυσικών καταστημάτων της αλυσίδας.
Οι ίδιες πηγές προσέθεταν ότι η πανδημία του κορονοϊού ουσιαστικά επιτάχυνε τις εξελίξεις όσον αφορά στις επενδύσεις στο ηλεκτρονικό κανάλι.
Υπενθυμίζεται ότι η «Μασούτης», οποία «μπήκε» στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω μιας εφαρμογής στα κινητά πριν από 4 χρόνια και το eshop της εταιρείας τέθηκε σε λειτουργία με την έναρξη της πανδημίας.
Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες της αλυσίδας φτάνουν τις 10.000 ημερησίως, όταν πριν από έναν χρόνο ήταν περίπου 100 την ημέρα ενώ οι ηλεκτρονικές παραγγελίες του Σεπτέμβριο ήταν περισσότερες από εκείνες του Μαΐου , όταν τα περιοριστικά μέτρα βρίσκονταν ακόμη σε ισχύ.