Μασούτης: Αυξήθηκαν έως και 40% οι Οnline παραγγελίες λόγω lockdown

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μασούτης: Αυξήθηκαν έως και 40% οι Οnline παραγγελίες λόγω lockdown
H βορειοελλαδίτικη αλυσίδα εδώ και έναν μήνα έχει ξεκινήσει συνεργασία με την πλατφόρμα box.gr.

Σημαντική αύξηση της τάξεως του 30-40% καταγράφουν οι Οnline παραγγελίες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης την τελευταία εβδομάδα. Αντίστοιχη είναι και η αύξηση στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας.

Ενόψει του lockdown, την προηγούμενη εβδομάδα η κίνηση στα σούπερ μάρκετ ήταν αυξημένη με τους καταναλωτές να ψωνίζουν προϊόντα για την παραμονή τους στο σπίτι. Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα ωστόσο είδε τις παραγγελίες και τις πωλήσεις τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και Οnline να ανεβαίνουν αρκετά νωρίτερα καθώς η Θεσσαλονίκη μπήκε σε lockdown πριν από την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως επισημαίνει στο insider.gr o διευθυντής του Τμήματος Πληροφορικής της Μασούτης, Σάββας Τορτοπίδης.

Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα Μασούτης «μπήκε» στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω μιας εφαρμογής που ήταν διαθέσιμη στα κινητά πριν από 4 χρόνια. Με την έναρξη της πανδημίας τέθηκε σε λειτουργία και το eshop της εταιρείας, μερικούς μάλιστα μήνες νωρίτερα σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό.

Η συνεργασία με το box.gr

Εδώ και έναν μήνα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει συνεργασία με την πλατφόρμα box.gr δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους καταναλωτές σε 45 πόλεις σε όλη την Ελλάδα να παραγγέλνουν, με παράδοση έως και αυθημερόν, όλα τα προϊόντα της αλυσίδας

Ο κ. Τορτοπίδης επισημαίνει ότι ο πρώτος αυτός μήνας της συνεργασίας δείχνει μεγάλες προοπτικές και καταγράφεται πολύ καλός ρυθμός ανάπτυξης.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι από τα στοιχεία μέχρι τώρα φαίνεται ότι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση της πλατφόρμας «δεν κάνουν ευκαιριακές αγορές», αλλά τα ψώνια της εβδομάδας, «γεμίζοντας» το αντίστοιχο ηλεκτρονικό καλάθι του σούπερ μάρκετ με τον ίδιο αριθμό προϊόντων.

«Σιγά σιγά πλησιάζουμε κοντά σε διψήφιο ποσοστό. Είναι σημαντικό ότι αυτή η συνεργασία με το box.gr μας έχει βάλει και σε μία διαφορετική πελατειακή βάση» τονίζει ο κ. Τορτοπίδης προσθέτοντας ότι επιπλέον, φαίνεται να έχει λειτουργήσει θετικά και για το brand της αλυσίδας.

Διαβάστε επίσης:

Μασούτης: Η συνεργασία με το box.gr και η ανάπτυξη των Οnline πωλήσεων

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider