Καμία πολιτική διαφήμιση δεν θα δέχεται πλέον το Twitter, όπως ανακοίνωσε ο συνιδρυτής της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, Τζακ Ντόρσεϊ.
«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.
Σύμφωνα με τον Τζακ Ντόρσεϊ, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου, ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν. Συγκεκριμένα, διευκρίνησε πως θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.
Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπεραμύνθηκε της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.