Ετήσια μείωση 1,4% κατέγραψαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στις ΗΠΑ για τη φετινή Cyber Monday, με το ποσό που ξοδεύτηκε κατά την κορύφωση της εκπτωτικής περιόδου να διαμορφώνεται στα 10,7 δισ. δολάρια, όπως σημειώνεται σε έκθεση της Adobe.
Σύμφωνα με το CNBC, πρόκειται για την πρώτη φορά από το 2012, τότε που η Adobe ξεκίνησε να καταγράφει στοιχεία για τις αγορές του θεσμού της Cyber Monday, που καταγράφηκε ετήσια μείωση στον τζίρο που έκαναν οι Αμερικανοί καταναλωτές.
Το 2020 το σύνολο των ποσών που δαπάνησαν οι Αμερικανοί καταναλωτές για την Cyber Monday διαμορφώθηκε σε 10,8 δισ. δολάρια, το υψηλότερο από το 2012.
Σημειώνεται πως για την φετινή Black Friday οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 8,9 δισ. δολάρια έναντι του ρεκόρ των 9 δισ. δολαρίων στην Black Friday του 2020.