Ολοένα περισσότεροι Βρετανοί καταναλωτές στρέφονται σε «φθηνές» αλυσίδες super-market για τα ψώνια των νοικοκυριών τους, καθώς το αυξημένο κόστος ζωής επιβαρύνει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.
Η Aldi, που είναι και αυτή μία discount αλυσίδα ειδών παντοπωλείου, προσέλκυσε 1,5 εκατομμύρια «επιπλέον» πελάτες τις τελευταίες 12 εβδομάδες και οι πωλήσεις της gourmet σειράς Special Selected αυξήθηκαν κατά 29% καθώς οι καταναλωτές μεταπήδησαν από πιο ακριβά super-market, σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας τη Δευτέρα.
Η Aldi προσέθεσε ακόμη ότι έχει δεσμευτεί να διατηρήσει τις τιμές χαμηλά, ακόμη και όταν τα κέρδη προ φόρων έχουν μειωθεί περισσότερο από 80% στα 35,7 εκατομμύρια λίρες από ένα χρόνο νωρίτερα.
«Η κρίση κόστους ζωής επιδεινώνεται», δήλωσε ο Giles Hurley, διευθύνων σύμβουλος της Aldi Βρετανίας και Ιρλανδίας. «Και γίνεται αισθητό από εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο».
Η Aldi και η γερμανική discount αλυσίδα Lidl βρίσκονται σε άνοδο καθώς οι Βρετανοί καταναλωτές στο ψωνίζουν αναζητώντας φθηνότερες τιμές στα τρόφιμα. Πρόσφατα, η Aldi έγινε η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών παντοπωλείου της Βρετανίας, εκτοπίζοντας τον Morrisons.
Η Aldi πρόκειται να ανοίξει 16 νέα καταστήματα τις επόμενες 12 εβδομάδες, συμπεριλαμβανομένων στο Broadstairs, Luton, Lincoln και New Southgate στο Λονδίνο, ως μέρος ενός σχεδίου επέκτασης ύψους 1,3 δισ. λιρών.