NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου
Tις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων, ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο σημείωσε αύξηση 11,1%.

Θετικά, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κινήθηκε η περίοδος της επιστροφής στο σχολείο «back-to-school» για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και του discount καναλιού).

Σύμφωνα με την NielsenIQ, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων, δηλαδή την 36η και την 37η, ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο σημείωσε αύξηση 11,1%. Εάν εξαιρεθούν τα ανοίγματα νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη ήταν ελαφρώς πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.

Τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση είχαν οι ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%, ενώ θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του bazaar (+3,8%).

Ειδικότερα για τα FMCGs, παρά την ανάπτυξη του τζίρου (+11,8%) στο σύνολο της αγοράς, οι όγκοι πωλήσεων παρουσίασαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης, στο +0,7%, υποδηλώνοντας ότι ο αυξημένος τζίρος προέρχεται από πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών, για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.

Κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό. Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σταθερή η ανάπτυξη της εταιρείας παιχνιδιών Μουστάκας – Άλμα στην κερδοφορία το 2021

Επέκταση συνεργασίας της Wolt με ΑΒ Βασιλόπουλος

Lamda: «Μπήκε» (επισήμως) ο «θεμέλιος λίθος» για τη mega επένδυση στο Ελληνικό – Ο «χάρτης» των αναπτύξεων και οι κατοικίες

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider