Σκρέκας: Στη μάχη κατά της ακρίβειας πρέπει να είμαστε όλοι μαζί

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σκρέκας: Στη μάχη κατά της ακρίβειας πρέπει να είμαστε όλοι μαζί
Συνάντηση, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, είχε ο υπουργός Ανάπτυξης με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Στήριξη της ελληνικής οικογένειας απέναντι στην ακρίβεια και τις πληθωριστικές πιέσεις ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας κατά τη χθεσινή συνάντηση του, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Στο πλαίσιο των νέων παρεμβάσεων της Κυβέρνησης για την προστασία των καταναλωτών ζητήθηκε από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ:

• Να αποστείλουν πρόσφατα αρχεία τιμών προϊόντων μέχρι και τις 20/09/2023.
• Να κοινοποιούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών όταν υπάρχει οποιαδήποτε μεταβολή στην τιμή αγοράς σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
• Να κοινοποιούν ημερησίως στο Υπουργείο Ανάπτυξης τις τιμές λιανικής στα βασικότερα φρούτα και λαχανικά.

Επιπρόσθετα, διευκρινίστηκε ότι τα σούπερ μάρκετ θα είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση της ειδικής σήμανσης στο ράφι, η οποία θα ενημερώνει το καταναλωτή ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει μείωση τιμής κατά τουλάχιστον 5%, για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον 6 μηνών.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Σε αυτή τη μάχη πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Βασική προτεραιότητα της Κυβέρνησής μας και του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η στήριξη των πολιτών απέναντι στη δυσβάσταχτη ακρίβεια. Είναι αναγκαίο να το αντιληφθούν και οι εταιρείες πώλησης προϊόντων απαραίτητων για τη διαβίωση του νοικοκυριού και, με αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής συνείδησης, να σταθούν δίπλα στην ελληνική οικογένεια. Και, βέβαια, δεν είναι μόνο θέμα ηθικής και αλληλεγγύης αλλά και επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Αυτό τον κάβο πρέπει να τον περάσουμε όλοι μαζί. Από την πλευρά της πολιτείας, εγγυόμαστε ότι όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με κανόνες που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αυξάνουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν προσιτές τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σκρέκας: Την επόμενη εβδομάδα η νομοθέτηση των νέων μέτρων κατά της ακρίβειας

Ποιοι είναι οι στρατηγικοί πυλώνες ανάπτυξης του ομίλου Goody’s – Επιστροφή στα κέρδη το 2022

Χατζηδάκης: Μέσα στους επόμενους μήνες ν/σ για την φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider