GfK: Η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη είναι απίθανο να ανακάμψει το 2023

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
GfK: Η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη είναι απίθανο να ανακάμψει το 2023
Ο επίμονα υψηλός πληθωρισμός ενθαρρύνει τον κόσμο να αποταμιεύει.

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία αναμένεται να επιδεινωθεί τον Οκτώβριο, καθώς ο επίμονα υψηλός πληθωρισμός ενθαρρύνει τον κόσμο να αποταμιεύει, ενώ εμποδίζει τις πιθανότητες μίας ανάκαμψης πριν από το τέλος του χρόνου, σύμφωνα με έρευνα του ινστιτούτου GfK.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης GfK υποχώρησε στις -26,5 μονάδες από την αναθεωρημένο -25,6 του Σεπτεμβρίου, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση του Reuters που έκαναν λόγο για 26 μονάδες.

Σύμφωνα με το GfK, η μικρή πτώση για δεύτερο συνεχόμενο μήνα οφείλεται κυρίως στην αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να αποταμιεύουν, με τον αντίστοιχο δείκτη να φτάνει στις 8 μονάδες τον Σεπτέμβριο, το υψηλότερο από τον Απρίλιο του 2011, από μόλις 0,5 ένα μήνα νωρίτερα.

«Αυτό σημαίνει πως οι πιθανότητες για μία ανάκαμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης είναι πολύ πιθανό να έχουν υποχωρήσει στο μηδέν πριν από το τέλος του χρόνου», δήλωσε ο ειδικός αναλυτής του GfK, Rolf Buerkl. «Συνεπώς, η ιδιωτική κατανάλωση δεν αναμένεται να επιτύχει μία θετική συνεισφορά στην συνολική οικονομική ανάπτυξη αυτή τη χρονιά» συμπλήρωσε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Hollywood: Συμφωνία-νίκη των σεναριογράφων μετά από 150 ημέρες απεργίας

Βουλγαρία: Οι ΗΠΑ είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στη χώρα

Ζεστό χρήμα 1,3 δισ. ευρώ στην αγορά από το νέο ΕΣΠΑ – Όλες οι επιδοτήσεις που έρχονται για επιχειρήσεις και εργαζομένους

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider