Σε υψηλό όλων των εποχών στις ΗΠΑ κινήθηκε η προσέλευση των καταναλωτών σε καταστήματα και ιστότοπους για αγορές για την περίοδο που περιλαμβάνει την Ημέρα των Ευχαριστιών, την Black Friday και την Cyber Monday.
Σύμφωνα με την Prosper Insights & Analytics, η επισκεψιμότητα στα καταστήματα και στο διαδίκτυο, ξεπέρασε τον περσινό αριθμό των 196,7 εκατομμυρίων αγοραστών αλλά και τις προβλέψεις που έκαναν λόγο για περίπου 182 εκατομμύρια καταναλωτές.
- Διαβάστε ακόμα - Black Friday: Το ποσό-ρεκόρ 9,8 δισ. δολαρίων έφτασαν οι online αγορές - Ανεβαίνει το «Buy Now, Pay Later»
Οι αγοραστές ξεκίνησαν την εορταστική περίοδο με ένα πρωτοφανές ρεκόρ, καθώς 200,4 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφτηκαν τα καταστήματα και έψαξαν σε ιστότοπους για δώρα από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής.
Ο αριθμός των ανθρώπων που ψώνισαν μέσω Διαδικτύου αυξήθηκε σε 134,2 εκατομμύρια φέτος, από 130,2 εκατομμύρια πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα NRF. Οι καταναλωτές που έκαναν αγορές από καταστήματα μειώθηκαν ελαφρά, από 122,7 εκατομμύρια άτομα το 2022 σε 121,4 εκατομμύρια άτομα φέτος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο 321,41 $ σε αγορές με αφορμή τις ημέρες αυτές. Όσο για τα είδη που προτίμησαν;
Τα κορυφαία δώρα που αγοράστηκαν ήταν ρούχα και αξεσουάρ, τα οποία αγόρασαν περίπου οι μισοί από τους ερωτηθέντες, και παιχνίδια, τα οποία αγόρασε σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων. Για πρώτη φορά, είδη προσωπικής περιποίησης ή ομορφιάς μπήκαν επίσης στα πέντε πιο δημοφιλή δώρα.