«Βουτιά» 14% καταγράφει η μετοχή της Hugo Boss την Πέμπτη, σημειώνοντας την χειρότερη επίδοσή της από το 2016, έπειτα από την προειδοποίηση ότι ενδέχεται να μην επιτύχει τον στόχο της για πωλήσεις το 2025 λόγω της φθίνουσας πορείας της καταναλωτικής ζήτησης.
Ειδικότερα, η μετοχή της γερμανικής εταιρείας προϊόντων μόδας υψηλών προδιαγραφών βρίσκεται στη χειρότερη ημέρα διαπραγμάτευσής της από το 2016, ενώ νωρίτερα είχε φτάσει να υποχωρεί ως και 18%.
Οι κινήσεις της μετοχής έρχονται μετά την ανακοίνωση της εταιρείας πως αναμένει αύξηση πωλήσεων με χαμηλότερο ρυθμό το επόμενο έτος, παρά το γεγονός ότι ανήλθαν στα 4,2 δισ. ευρώ (4,6 δισ. δολάρια) το 2023, ήτοι 18% αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Daniel Grieder σε δηλώσεις του στο CNBC την Πέμπτη σχολίασε: «Το 2023 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για εμάς». Παρόλα αυτά προανήγγειλε πιο ήπια ανάπτυξη για το τρέχον έτος, κυμαινόμενη μεταξύ 3%-6%. Πρόσθεσε ότι η φιλοδοξία της εταιρείας να «πιάσει» τα 5 δισ. ευρώ σε πωλήσεις -όπως αρχικά είχε ορισθεί- μπορεί να καθυστερήσει ελαφρώς.
«Ακόμα κι αν το καταναλωτικό κλίμα ανά περιόδους γίνεται σκληρό -και παρά τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες- στην πραγματικότητα είμαστε σε καλό δρόμο και πιστεύουμε ότι θα παραμείνουμε σε αυτόν και στο μέλλον», ανέφερε ακόμα ο Grieder.
Η προσαρμοσμένη πρόβλεψη έρχεται καθώς οι μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες έχουν επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες, τη στιγμή που κι άλλες μάρκες υψηλής ποιότητας, όπως η Burberry και η LVMH, αναμένουν επίσης επιβράδυνση των πωλήσεων.