Αύξηση 1% κατέγραψε τον Ιανουάριο του 2025 η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Ιανουαρίου 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε την Παρασκευή στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Ιανουαρίου 2024 προς τον Ιανουάριο 2023 είχε καταγραφεί μείωση κατά 0,2% στη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου.

Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 2,3% τον μήνα Ιανουάριο 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιανουαρίου 2024. Μείωση 4,1% είχε σημειωθεί και κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Ιανουαρίου του έτους 2024 προς τον Ιανουάριο 2023.
Αυξήθηκε ο αριθμός των πλοίων σε κατάσταση αργίας
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τα πλοία, τα οποία κατά τον Δεκέμβριο του έτους 2024 βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας ανήλθαν σε 54, εκ των οποίων 28 είχαν ελληνική σημαία και 26 ξένη.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων αυξήθηκε κατά 45,9% και η ολική χωρητικότητά τους αυξήθηκε κατά 55,7%, κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2024 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2023. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 28,8% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,5%.

Ο αριθμός των αργούντων πλοίων 100 ΚΟΧ και άνω, με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού αυξήθηκε κατά 55,6% και η ολική χωρητικότητά τους αυξήθηκε κατά 529,8% κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2024 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2023. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 14,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 5,3%.