Mετρό: Το ΣτΕ αλλάζει τα δεδομένα για τη γραμμή 4

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Mετρό: Το ΣτΕ αλλάζει τα δεδομένα για τη γραμμή 4
Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτές τις δύο προσφυγές, ήτοι ασφαλιστικά μέτρα, που είχαν καταθέσει οι δύο κοινοπραξίες - διεκδικητές του έργου.

Νέα δεδομένα για τον διαγωνισμό της γραμμής 4 του μετρό δημιουργεί απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Πρόκειται για τον διαγωνισμό που αφορά στην κατασκευή του πρώτου τμήματος (Άλσος Βεΐκου – Ευαγγελισμός – Γουδή) της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, με προϋπολογισμό ύψους 1,8 δισ. ευρώ περίπου.

Η απόφαση του ΣτΕ

Κατά τις πληροφορίες, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτές τις δύο προσφυγές, ήτοι ασφαλιστικά μέτρα, που είχαν καταθέσει οι δύο κοινοπραξίες - διεκδικητές του έργου.

Οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom είχαν αιτηθεί να «παγώσει» ο διαγωνισμός του έργου, μέχρι να εκδικαστούν οι κύριες προσφυγές που έχουν υποβάλει ως προς την αξιολόγηση των τεχνικών φακέλων των προσφορών τους από την Αττικό Μετρό.

Τώρα, όλοι όσοι εμπλέκονται στο έργο – το σημαντικότερο δημόσιο έργο που προωθεί η κυβέρνηση – αναμένουν την έκδοση της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, τα επόμενα 24ωρα. Η έκδοση της απόφασης θα κρίνει εάν θα αναβληθεί ή όχι η έναρξη της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού, ήτοι η υποβολή των οικονομικών προσφορών.

Η γραμμή 4

Οι σχεδιασμοί για τη γραμμή 4 του μετρό προβλέπουν την έκτασή του από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή, με μήκος πάνω από 12,5 χλμ, ενώ περιλαμβάνει περί τους 15 νέους σταθμούς.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider