«Όταν το 2020, με μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα απόφαση, επιλέξαμε η λειτουργία και η συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης να γίνει από ιδιωτικό φορέα πολλοί αντέδρασαν και προανήγγειλαν σίγουρη αποτυχία. Διαψεύστηκαν.
Σήμερα, με την υπογραφή της σύμβασης ΣΔΙΤ δικαιώνεται η επιλογή μας να προχωρήσουμε μπροστά.
Με την αξιοποίηση της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα πετύχαμε μία πιο απλή, πιο σύντομη και χρηματοοικονομικά πιο ορθή διαγωνιστική διαδικασία. Με απλά λόγια, εξασφαλίζουμε ταχύτητα στην ολοκλήρωση του έργου και ποιότητα στις υπηρεσίες προς τους πολίτες», ανέφερε ο πρώην υφυπουργός Υποδομών, Γ. Καραγιάννης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για να προσθέσει: «Το Μετρό της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην τελική ευθεία. Κερδίζουμε τον χαμένο χρόνο και θα παραδώσουμε στους πολίτες το πιο σύγχρονο Μετρό της Ελλάδας. Δίνουμε στη Θεσσαλονίκη αυτό που της αξίζει».