Ο ηθοποιός Ράιαν Γκόσλινγκ είναι μια «παραφωνία» στο Χόλιγουντ που έχει εμμονή με τους influencers. Έχοντας πρωταγωνιστήσει σε ταινίες όπως οι Half Nelson, La La Land και Drive, ο Γκόσλινγκ δεν συνεργάστηκε ποτέ με μια εμπορική φίρμα, ούτε επιστρατεύτηκε ως εκπρόσωπος Τύπου για κάποιο προϊόν. Μέχρι τώρα.
Το βράδυ της Πέμπτης 8 Οκτωβρίου, σε μια επιβλητική εκδήλωση σε ιδιωτική βίλα του Μπέβερλι Χιλς, η TAG Heuer παρουσίασε τον Καναδό ηθοποιό ως τον νέο πρεσβευτή της. Στην πρώτη του καμπάνια για τη νέα συλλογή Carrera Three Hands, που δημιουργήθηκε από το Νεοϋορκέζο φωτογράφο Πάρι Ντούκοβιτς, ο Γκόσλινγκ αναπαράγει φαινομενικά τον σκεπτικό κασκαντέρ που έπαιξε στο Drive, την ταινία του 2011 που εκτόξευσε το ταλέντο του.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τον Ράιαν Γκόσλινγκ ως παγκόσμιο πρεσβευτή της TAG Heuer, στην πρώτη του εταιρική σχέση με κάποια φίρμα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TAG Heuer, Φρεντερίκ Αρνό. «Είναι ένας πραγματικός καλλιτέχνης που επιλέγει τα έργα του με τη μέγιστη προσοχή και αφιερώνεται σε αυτά ολοκληρωτικά, όχι μόνο διαμορφώνοντας τον χαρακτήρα του αλλά ολόκληρη τη δημιουργική κατεύθυνση».
Ο 40χρονος ηθοποιός με τη σειρά του, αναφέρθηκε στον τελευταίο του «ρόλο», αυτόν του πατέρα δύο μικρών παιδιών εξηγώντας γιατί, μετά από όλα αυτά τα χρόνια, επέλεξε την ελβετική ωρολογοποιία για την πρώτη του συμφωνία ως ambassador: «Πάντα θαύμαζα τη μάρκα για την καινοτομία της», είπε. «Επιπλέον, έχω πολύ μεγαλύτερη επίγνωση της πολυτιμότητας του χρόνου τώρα, με έναν τρόπο που δεν είχα ποτέ».
Στη νέα καμπάνια, η οποία διαθέτει τολμηρά και πολύχρωμα γραφικά, ο Γκόσλινγκ φορά το μοντέλο Carrera Date 39 mm, ένα από τα 13 κομμάτια που περιλαμβάνουν τη συλλογή κλασικών, σπορ ρολογιών, τα οποία παίρνουν όλα τα σχεδιαστικά τους στοιχεία από το Heuer Carrera του 1955 Twin-Time. Η σύγχρονη γραμμή περιλαμβάνει τέσσερα στυλ -το Carrera Twin-Time 41 χιλιοστών και το Carrera Day Date σε διάμετρο 41 mm, 39 mm και 29 mm.
Ο Αρνό εξήγησε ότι ο καθαρός σχεδιασμός της Carrera και η σχέση της με τους αγώνες αυτοκινήτου ήταν τα στοιχεία εκείνα που ταυτίστηκαν με τον ηθοποιό, ο ρόλος του οποίου στο Drive, ως κασκαντέρ του Χόλιγουντ που συμμετέχει σε μια ληστεία, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της μάρκας να συνεργαστεί μαζί του. Σε μια από τις πρώτες σκηνές της ταινίας, ο χαρακτήρας του Γκόσλινγκ βγάζει ένα ρολόι από τον καρπό του και το δένει στο τιμόνι του αυτοκινήτου του, ώστε να μπορεί να είναι σίγουρος ότι ο χρόνος του είναι τέλειος.
Ο ηθοποιός συμπλήρωσε ότι το κλασικό στιλ του μοντέλου το έκανε προφανή επιλογή για αυτόν. «Γενικά έλκομαι από ό,τι έχει απλό σχεδιασμό», είπε ο Γκόσλινγκ. «Μεγαλώσαμε με περιορισμένο οικογενειακό προϋπολογισμό, έτσι στρέφομαι σε διαχρονικά πράγματα, όπου δεν χρειάζεται να συμβαδίσω με τις τάσεις. Σκέφτομαι λοιπόν ότι αν θα μπορούσα να βάλω αυτό το ρολόι σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο του επόμενου αιώνα, πιθανότατα θα ήταν ακόμα εξαιρετικό».
Να σημειωθεί επίσης ότι ο Γκόσλινγκ δεν έπαιξε απλά τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια, στην οποία εμφανίζεται μέσα σε αυτοκίνητο. Ήταν εκείνος που επέλεξε και τον φωτογράφο, Πάρι Ντούκοβιτς, τον οποίο γνώρισε στα γυρίσματα της επερχόμενης ταινίας του, «The Gray Man».
«Ένιωσα ότι έπαιζε με τα χρώματα, τις ταχύτητες του κλείστρου και το χρόνο έκθεσης. Ήταν πολύ πρωτοποριακός και σκέφτηκα ότι θα ήταν ο πιο κατάλληλος για την καμπάνια, γιατί προφανώς και η TAG καινοτομεί», είπε ο Γκόσλινγκ.
Ενώ όλοι οι πρεσβευτές της TAG Heuer -συμπεριλαμβανομένου του ηθοποιού του Χόλιγουντ και οδηγού αγώνων Πάτρικ Ντέμπσι, της πρωταθλήτριας τένις Ναόμι Οσάκα και του ολυμπιακού σπρίντερ Σίντεϊ Μακλάφλιν- είναι διασημότητες υψηλού προφίλ, κανένας δεν μπορεί να ξεπεράσει το θρυλικότερο πρόσωπο που έχει συνδεθεί με τη φίρμα: τον ηθοποιό Στιβ ΜακΚουίν (του οποίου η αγάπη για το Heuer Monaco είναι μια από τις καθοριστικές ιστορίες της Tag Heuer).
Αν λοιπόν ο Στιβ ΜακΚουίν είναι το απόλυτο σημείο αναφοράς της φίρμας, ο Γκόσλινγκ έρχεται να συμπληρώσει τη λαμπρή γραμμή διαδοχής των πρεσβευτών της Tag Heuer βάζοντας το όνομά του δίπλα σε εκείνα των Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Τζορτζ Κλούνεϊ, οι οποίοι είχαν πρωτοστατήσει στις εκστρατείες της ωρολογοποιίας στο παρελθόν.
«Ο Γκόσλινγκ αντιπροσωπεύει και κάτι άλλο», ανέφερε η φίρμα σε ανακοίνωσή της. «Μια νέα φυλή αρρενωπότητας που είναι τόσο ευαίσθητη όσο και χαμηλών τόνων, μια εμπιστοσύνη που εξ ορισμού είναι αβίαστη, όπως και η ίδια η TAG Heuer».