Mo-Hair Suit: Το πρώτο κοστούμι φτιαγμένο με τρίχες από μουστάκια για το Movember

Η αυστραλιανή φίρμα ανδρικών ενδυμάτων Politix λάνσαρε το Mo-Hair Suit, ένα ανδρικό κοστούμι φτιαγμένο με τρίχες από μουστάκια. Η… ανατριχιαστική δημιουργία φτιάχτηκε στην πραγματικότητα για καλό σκοπό.
Mo-Hair Suit: Το πρώτο κοστούμι φτιαγμένο με τρίχες από μουστάκια για το Movember

Ένα από τα μεγάλα διδάγματα της πανδημίας του κορονοϊού είναι πως η υγεία δεν μπορεί να θεωρείται ποτέ δεδομένη για κανέναν μας. Ίσως λοιπόν να μην υπήρχε ιδανικότερο timing για την αυστραλιανή φίρμα ανδρικών ενδυμάτων Politix για να λανσάρει το Mo-Hair Suit, ένα κοστούμι φτιαγμένο με τρίχες από μουστάκια, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εικαστικό Pamela Kleeman-Passi.

Διαβάστε ακόμα: Ο Γουίλ Σμιθ σκαρφάλωσε στο ψηλότερο κτίριο της Γης για να βρει τον καλύτερο εαυτό του

Το Mo-Hair Suit δεν φτιάχτηκε φυσικά για στυλ. Στόχος του είναι να προτρέψει τους ανθρώπους να μιλήσουν για πράγματα που έχουν σημασία, στο πλαίσιο της εκστρατείας του Movember, του κινήματος ευαισθητοποίησης για θέματα υγείας των ανδρών, όπως ο καρκίνος του προστάτη, ο καρκίνος των όρχεων και η αυτοκτονία.

Εικόνα
Το Mo-Hair Suit είναι μέρος της καμπάνια ευαισθητοποίησης του Movember για θέματα ανδρικής υγείας (Πηγή: Politix)

«O Covid-19 εξακολουθεί να κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα της παγκόσμιας υγείας, πράγμα που σημαίνει ότι τα σωτήρια προγράμματα και τα μηνύματα ελπίδας του Movember κινδυνεύουν να μην ακουστούν φέτος. Θέλαμε λοιπόν να δώσουμε στους άνδρες και στα μέσα ενημέρωσης κάτι για να μιλήσουν», δήλωσε ο Dan Sparkes, δημιουργικός διευθυντής της Bullfrog, εξηγώντας το σκεπτικό δημιουργίας του ανορθόδοξου κοστουμιού.

Εικόνα
«Η Politix έχει δεσμευτεί να βοηθά τους άνδρες να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να πράττουν καλά», δηλώνει με έμφαση ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Politix, Richard Dalke (Πηγή: Politix)

Σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ της Politix, Richard Dalke, η αποστολή της μάρκας είναι να εμπνεύσει τους άνδρες ώστε να είναι ο καλύτερος εαυτός τους, στόχος που συμμερίζεται και το Movember. «Το κάνουμε για τους πατέρες, τους συντρόφους, τα αδέρφια, τους γιους και τους συντρόφους μας. Το κάνουμε επειδή η Politix έχει δεσμευτεί να βοηθά τους άνδρες να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να πράττουν καλά» δηλώνει με έμφαση

Εικόνα
Η ιστορία απώλειας της εικαστικού Pamela Kleeman-Passi που επιμελήθηκε το Mo-Hair Suit είναι ραμμένη στη φόδρα του (Πηγή: Politix)

Η σύνδεση της εικαστικού Pamela Kleeman-Passi με την καμπάνια ήταν μάλλον αντανακλαστική καθώς προέρχεται από μια προσωπική απώλεια: έχασε τον σύζυγό της από καρκίνο του προστάτη και του παχέος εντέρου.

Ομοίως, ο Paul Burden, επικεφαλής σχεδιασμού και δημιουργικού στο Politix, μοιράστηκε την ιστορία του και μια σοβαρή απώλεια που αντιμετώπισε, κυρίως λόγω έλλειψης επίγνωσης: «Ο πατέρας μου πέθανε από καρκίνο, την 1η Νοεμβρίου, πριν από δύο χρόνια. Τυπική περίπτωση ανθρώπου που δεν πήγε στο γιατρό όταν έπρεπε, όταν η πάθηση ήταν ακόμη θεραπεύσιμη. Ελπίζω αυτή η καμπάνια να κάνει τους ανθρώπους να μιλήσουν και να δώσει σε περισσότερους άντρες το κουράγιο να δράσουν πριν να είναι πολύ αργά».

Εικόνα
Παρά τον μη λειτουργικό του χαρακτήρα, το Mo-Hair Suit δεν υπολείπεται προσεγμένων λεπτομερειών (Πηγή: Politix)

Αυτή στην ουσία είναι και η αξία του Mo-Hair Suit. Δεν είναι απλά ραμμένο με τρίχες από μουστάκι αλλά από χιλιάδες –παρόμοιες με τις παραπάνω- ιστορίες που διαφορετικά δεν θα είχαμε ακούσει, όχι τουλάχιστον με την ίδια προσοχή. Κι αν αυτό θα βοηθήσει να σωθεί έστω και μια ζωή, ίσως το Mo-Hair Suit να πρέπει να μπει στη γραμμή παραγωγής και να κυκλοφορεί φορεμένο στο δρόμο, ως μια μόνιμη υπενθύμιση των πραγμάτων που έχουν τελικά σημασία.

Περισσότερες πληροφορίες για το Mo-Hair Suit αλλά και την υπόλοιπη συλλογή «Worn to be heard» μπορείτε να βρείτε στο επίσημο website της της Politix.