Η τεκίλα απειλεί την πρωτοκαθεδρία της βότκας στον κόσμο των οινοπνευματωδών ποτών, σύμφωνα με μια νέα έρευνα του αμερικανικού e-shop αλκοολούχων ποτών Drizly.
Διαβάστε ακόμα: Johnnie Walker Masters of Flavour - Το ουίσκι των 288 φιαλών και των 23.500 ευρώ
Πρόκειται για την τρίτη ετήσια μελέτη σε εθνικό επίπεδο που διεξήγαγε η Drizly και η οποία μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα. Η έρευνα βασίζεται σε δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από πάνω από 500 Αμερικανούς λιανοπωλητές αλκοόλ τον Νοέμβριο του 2021, σε συνδυασμό με τα ετήσια στοιχεία πωλήσεων από της ίδιας της εταιρείας.
Ένα από τα μεγάλα συμπεράσματα της έκθεσης αποτελεί η πρόβλεψη πως το 2022 μπορεί να είναι η χρονιά της τεκίλας. Σχεδόν το 80% των εμπόρων λιανικής που απάντησαν, ισχυρίζονται ότι σχεδιάζουν να έχουν περισσότερα αποθέματα τεκίλας το επόμενο έτος, στο ίδιο επίπεδο με το μπέρμπον, βαθμολογία που ξεπερνά τη βότκα κατά 40 πόντους. Η πρόθεση αυτή αντικατοπτρίζει τις τάσεις των πωλήσεων και στον Drizly, όπου το μερίδιο της τεκίλας αυξήθηκε κατά 13% τα τελευταία χρόνια, ενώ το μερίδιο της βότκας μειώθηκε κατά 2%.
Στα υπόλοιπα ευρήματα της έρευνας:
- Τοπικές/βιοτεχνικές επιχειρήσεις: Το 66% των εμπόρων λιανικής που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι «επιδιώκουν να προμηθεύονται τοπικά προϊόντα»
- Θέλουμε να είμαστε υγιείς: το 90% των εμπόρων λιανικής στο Drizly λέει ότι διαθέτει μπύρα, κρασί και άλλες μη αλκοολούχες εναλλακτικές λύσεις, με το μερίδιο αυτών των προϊόντων να είναι αυξημένο και στον ιστότοπο κατά 120% από το 2020
- Η βιοτεχνική μπύρα επιστρέφει: Ενώ για το επόμενο έτος οι μισοί από τους λιανοπωλητές βλέπουν στις αποθήκες τους περισσότερο Hard Seltzer (σ.σ. αλκοολούχο ποτό, με λίγες θερμίδες και ανθρακούχο νερό, συνήθως αρωματισμένο με διαφορετικές γεύσεις), το 23% σχεδιάζει να διαθέτει λιγότερο απόθεμα. Επίσης, το 57% δήλωσε ότι θα αφιερώσει περισσότερο χώρο στο ράφι για τη βιοτεχνική μπύρα.
- Ποτά με έγχυση κάνναβης και CBD: Ένα τεράστιο 50% των εμπόρων λιανικής πιστεύει ότι τέτοιου είδους προϊόντα έχουν τη μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης από οποιαδήποτε κατηγορία, ποσοστό που είναι σχεδόν διπλάσιο από τους ερωτηθέντες που πιστεύουν ότι τα μη αλκοολούχα προϊόντα έχουν τα περισσότερα θετικά αποτελέσματα.50% των εμπόρων λιανικής πιστεύει ότι
Προς επιβεβαίωση των ευρημάτων της έρευνας, ο γίγαντας των ποτών Bacardi, έχει επίσης ισχυριστεί ότι η τεκίλα είναι ο μεγαλύτερος σφετεριστής της βασιλείας της βότκας για το 2022. Αν λοιπόν τα παραπάνω σας άνοιξαν την όρεξη για πνεύμα... αγαύης, προτείνουμε να κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και να διαβάσετε γιατί όλο και περισσότεροι διάσημοι σπεύδουν να φτιάξουν τη δική του τεκίλα.