Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η περίπτωση της εφαρμογής της Nike, SNKRS, η οποία είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στην κυκλοφορία νέων - περιορισμένης έκδοσης - sneakers. Εκεί, οι sneakerheads βλέπουν να ανακοινώνονται όλο και λιγότερα μοντέλα.
Διαβάστε επίσης: Louis Vuitton x Nike Air Force 1: Σε δημοπρασία από τον Sotheby's τα πολυπόθητα sneakers του Virgil Abloh
Και ενώ η Nike είναι από τα brands που - συνήθως - λανσάρουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα νέα μοντέλα σε σχέση με άλλες αθλητικές εταιρείες, oi ελλείψεις που καταγράφονται στη βιομηχανική αλυσίδα, έχουν πλήξει τη συχνότητα, αναφέρει σχετικά το Bloomberg.
«Αν δεν υπάρχουν αρκετά προϊόντα, η Nike θα προτιμήσει να καθυστερήσει την κυκλοφορία ενός μοντέλου, μέχρις ότου υπάρχει διαθεσιμότητα, ώστε το λανσάρισμα να είναι πετυχημένο» σχολιάζει σχετικά η Cristina Fernandez, κορυφαία αναλύτρια της Telsey Advisory Group. «Η διαθεσιμότητα θα πρέπει να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες, οπότε αναμένουμε πως ο ρυθμός των νέων κυκλοφοριών θα αυξηθεί, καθώς προχωράμε μετά το πρώτο τρίμηνο του 2022» προσθέτει.
Who’s going for a personal ? 👀
Live in 25 mins pic.twitter.com/ZMYbRJrOdJ
— SNKRS STOCK (@SnkrsStock) February 7, 2022
Βέβαια, αντί για νέα μοντέλα, προς το παρόν οι λάτρεις των sneakers έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν παλιότερα δημοφιλή αθλητικά που δεν βρίσκονται σε αφθονία στην αγορά.