Αυτή η BMW R nineT μοτοσικλέτα είναι έργο της FabMan Creations του Wayne Buys, ο οποίος εργάζεται στο γκαράζ του σπιτιού του. Το εμπνευσμένο από τα αεροπλάνα δίτροχο είναι τυλιγμένο με αλουμινένιο αμάξωμα, το οποίο κατασκεύασε ο Wayne στο χέρι, χρησιμοποιώντας μια επίσης χειροποίητη σπιτική «αγγλική ρόδα» (σ.σ. εργαλείο που δίνει ομοιόμορφη καμπυλότητα σε φύλλα αλουμινίου).
Διαβάστε ακόμα: Γιατί αυτή η χειροποίητη, μοναδική μοτοσικλέτα με κινητήρα Ducati χρειάστηκε 7 χρόνια για να φτιαχτεί
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο Wayne εργάστηκε ελεύθερα, χωρίς δηλαδή να συμβουλεύεται κάποιο σχέδιο ή σκίτσο, και ότι οι δεξιότητές του στη διαμόρφωση μετάλλων είναι αυτοδίδακτες.
Η τροποποίηση παραγγέλθηκε από έναν πελάτη, ο οποίος παρείχε τη σχεδόν καινούργια BMW R nineT και καθόρισε ότι το νέο design θα είχε για θέμα την αεροναυτική. Το μεγαλύτερο μέρος της εργοστασιακής μοτοσικλέτας παραμένει ακόμα κάτω από το αλουμίνιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η δουλειά ήταν εύκολη.
Ο Wayne έπρεπε να βρει έξυπνες λύσεις για τη σύνθεση, η οποία διήρκεσε 8 μήνες για να ολοκληρωθεί. Ολόκληρο το κέλυφος της BMW συναρμολογείται σαν σετ της LEGO. Το επάνω μέρος ασφαλίζει σε μια κρυφή κυψέλη καυσίμου από αλουμίνιο, μέσω ενός παξιμαδιού γύρω από την τάπα. Υπάρχει άλλος ένας συνδετήρας κρυμμένος κάτω από τη σέλα, με επιπλέον σημεία στερέωσης μπροστά.
Ο Wayne έκοψε το πλαίσιο γύρω από την κεφαλή της ανάρτησης για να χωρέσει το νέο τμήμα της ουράς και μετακίνησε τα προσαρμοσμένα μαρσπιέ πιο πίσω ώστε να συγκρατούν το κομμάτι που αποτελεί την κοιλιά του αμαξώματος.
Κάθε αλουμινένιο πάνελ συνδέεται με το επόμενο μέσω μικρών ενώσεων allen που μιμούνται τα πριτσίνια των αεροσκαφών. Οι διάφορες τομές και οι αεραγωγοί δεν είναι μόνο για ομορφιά. Κάθε κομμάτι κατευθύνει τον αέρα σε ένα κρίσιμο μέρος της μοτοσικλέτας, όπως οι τεράστιοι πλευρικοί αγωγοί που ψύχουν τον κινητήρα boxer.
Δύο μικρές εισαγωγές στις δύο πλευρές του πλήρως κλειστού μπροστινού φτερού κατευθύνουν τον αέρα στα φρένα, ενώ μια εισαγωγή στο πίσω μέρος, εξοπλισμένη με βεντιλατέρ, βοηθά στην ψύξη του επανατοποθετημένου ψυγείου λαδιού.
Υπάρχει άλλος ένας ανεμιστήρας μπροστά για την ψύξη των ηλεκτρονικών, τα οποία βρίσκονται όλα κάτω από το κάλυμμα του ρεζερβουάρ. Τέλος τα δικτυωτά πάνελ επάνω, βοηθούν στη διαφυγή του ζεστού αέρα.
Οι εξατμίσεις είναι απόλυτα κρυμμένες και η εξαγωγή πραγματοποιείται μέσω τριών θυρών και στις δύο πλευρές της κοιλιάς, ενώ ένα πλέγμα οπών κάτω από τις κεφαλές εμποδίζει τη συγκέντρωση ζεστού αέρα στο εσωτερικό.
Αμέριστη προσοχή δόθηκε στην περιοχή ελέγχου. Ο Wayne κατασκεύασε ένα τιμόνι από αλουμίνιο που σφίγγει στα πιρούνια με ανυψωμένα κλιπ, λειτουργώντας αποτελεσματικά. Οι λαβές, τα φλας και ο καθρέφτης είναι από τα λίγα εργοστασιακά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται –αλλά οι αντεστραμμένες μανέτες είναι ειδικά προσαρμοσμένες, όπως και το εσωτερικό γκάζι.
Όλες οι καλωδιώσεις περνούν μέσα από το τιμόνι, ενώ οι κύριοι κύλινδροι φρένου και συμπλέκτη είναι επίσης κρυμμένοι κάτω από το αμάξωμα.
Στην κορυφή της μάσκας βρίσκεται ένας προσαρμοσμένο ταμπλό με σημείο αναφοράς ένα ταχύμετρο της Acewell, και μερικά κουμπιά για την εκτέλεση βασικών λειτουργιών. Η ανάφλεξη γίνεται χωρίς κλειδί, με ένα τηλεχειριστήριο να τοποθετεί τη μοτοσικλέτα σε αναμονή και ένα από τα κουμπιά να την ξεκινά.
Με το όνομα «Storm» και τυλιγμένη σε ένα απαλό ματ ασημί φινίρισμα από την Auto Trust, η φουτουριστική BMW R nineT της FabMan έκανε πολλά κεφάλια να γυρίσουν. Ο Wayne είχε ήδη πολλά αιτήματα για ίδια ή παρόμοια κιτ, αλλά όπως ο ίδιος λέει, η κατασκευή είναι πολύ περίπλοκη για να επαναληφθεί χωρίς κάποια σοβαρή χρηματοδότηση.