Υπήρξε μια εποχή που η Scuderia Ferrari ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sportscars. Με τα πρωτότυπα και τα GT της, κέρδισε 14 τίτλους σε δύο δεκαετίες πριν αποσυρθεί εντελώς, το 1973, για να επικεντρωθεί στη Formula 1.
Διαβάστε ακόμα: Justin Bieber - Γιατί μπήκε στη «μαύρη λίστα» των πελατών της Ferrari
Η αγωνιστική ομάδα της Ferrari είχε μέτρια επιτυχία προς το τέλος της πορείας της, αλλά στη δεκαετία του 1990, η ιταλική φίρμα αποφάσισε να ξαναρίξει το γάντι της στο ρινγκ, ανεξάρτητα αν το ενδιαφέρον για το άθλημα εκείνη την εποχή ήταν σαφώς μειωμένο.
Το 1993 έκανε το ντεμπούτο του το πρώτο πρωτότυπο αγωνιστικό αυτοκίνητό της από τη δεκαετία του '70, μοντέλο που παραμένει ακόμη το πιο πρόσφατο. Αποτελούσε εξέλιξη των επιτυχημένων μοντέλων της σειράς P από δεκαετίες πριν, όπως τα 250 P, 275P και 312 PB.
Το 333 SP ήταν τόσο εκλεπτυσμένο όσο ποτέ, κάνοντας ακόμη πιο εντυπωσιακή την επιστροφή της Scuderia Ferrari στον κόσμο των αγώνων αντοχής. Το νέο μοντέλο κατέληξε να κερδίσει τις 24 Ώρες της Daytona το 1998 και τις 12 Ώρες του Sebring το 1995, το 1997 και το 1998.
Το Ferrari 333 SP του 1999 που διατίθεται τώρα προς ιδιωτική πώληση μέσω του οίκου δημοπρασιών RM Sotheby's είναι το Νο 32 από τα 41 που έχουν συνολικά παραχθεί. Βαμμένο στο Rosso Corsa, το όχημα έχει λάβει άφθονες αναβαθμίσεις από τον Michelotto, έχει δοκιμαστεί σε πίστα και έχει προετοιμαστεί για αγώνες στο πλαίσιο της διοργάνωσης Ferrari Corse Clienti.
Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα F130E V12 4.0L της Ferrari που παράγει 641 ίππους, μια αναβάθμιση των 3,5 λίτρων της Ferrari 641 του 1990, που είχε χρησιμοποιηθεί για αγώνες F1 χρόνια νωρίτερα.
Η συγκεκριμένη Ferrari 333 SP του 1999 βγαίνει προς πώληση από τον ιδιώτη ιδιοκτήτη της μέσω του RM Sotheby's και δέχεται ήδη προσφορές. Η ζητούμενη τιμή του είναι διαθέσιμη μόνο κατόπιν αιτήματος, άλλα αν κρίνουμε από άλλα ίδια μοντέλα που έχουν πωληθεί στο παρελθόν, υπολογίζουμε ότι θα κυμανθεί γύρω στα 3 εκατ. δολάρια.