Η DeLorean Motor Company αποκάλυψε επίσημα το πολυσυζητημένο επερχόμενο ηλεκτρικό όχημά της. Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια εκδοχή του κλασικού σπορ αυτοκινήτου της δεκαετίας του 1980 με επένδυση από ανοξείδωτο ατσάλι και πόρτες gullwing, το οποίο έγινε διάσημο από την τριλογία ταινιών «Back to the Future».
Διαβάστε ακόμα: Nike MAG - Τα sneakers της ταινίας «Επιστροφή στο Μέλλον» σε δημοπρασία από τον Sotheby's για 80.000 δολάρια
Το νέο πλήρως ηλεκτρικό DMC που είχε πρωτοπαρουσιαστεί τον Φεβρουάριο, αναβιώνει την ιδέα του σεντάν Medusa, την ανάπτυξη του οποίου είχε ξεκινήσει η αρχική DeLorean Motor Company πριν από την πτώχευσή της το 1982.
Αν και το Medusa, εσωτερικά γνωστή ως DMC-24, επρόκειτο να είχε τέσσερις ανεξάρτητες ανακλινόμενες πόρτες, το νέο DeLorean θα διαθέτει αντ' αυτών δύο μεγάλες ηλεκτρονικά τροφοδοτούμενες πόρτες gullwing, που η καθεμία εκθέτει την πρώτη και τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Το DeLorean EV θα διαθέτει ένα πακέτο μπαταριών 100 kWh που θα παρέχει εμβέλεια 480 χλμ. περίπου και θα τροφοδοτεί μια εγκατάσταση διπλού κινητήρα τετρακίνησης. Θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,99 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα προβλέπεται να είναι 250 χλμ./ώρα.
Η τιμολόγηση αναμένεται να είναι της τάξης των 175.000 δολαρίων, με την παραγωγή να αναμένεται να ξεκινήσει στις νέες εγκαταστάσεις της DMC στο San Antonio του Τέξας τα επόμενα δύο χρόνια. Σημειώστε ότι αυτές οι προδιαγραφές παρατίθενται για τη βασική έκδοση του Alpha5, το οποίο θα είναι το όνομα αυτού του νέου μοντέλου.
Για το σχεδιασμό της νέας ενσάρκωσης του θρυλικού μοντέλου, η DMC (η οποία μοιράζεται μόνο το όνομα με την αρχική εταιρεία του John DeLorean) συνεργάστηκε με την ItalDesign του Giorgetto Giugiaro. Η ItalDesign ήταν η εταιρεία που είχε σχεδιάσει επίσης το αυθεντικό DeLorean: ένα αυτοκίνητο σε σχήμα σφήνας με πάνελ αμαξώματος από ανοξείδωτο χάλυβα και πόρτες gullwing που είχαν κατασκευαστεί για να επιτρέπουν την εύκολη είσοδο και έξοδο στους ψηλούς οδηγούς (όπως ο ίδιος ο John DeLorean, ο οποίος είχε ύψος 1,95 μέτρα).
Αν και το άβαφο εξωτερικό του από ανοξείδωτο ατσάλι εξασφάλιζε ότι το αμάξωμά του δεν θα σκουριάσει ποτέ, ο υποτονικός V6 κινητήρας 2,85 λίτρων και 130 ίππων, εξασφάλιζε επίσης ότι δεν θα είχε ποτέ την απόδοση που ταιριάζει με την εμφάνισή του.
Παρόλο που μια νέα έκδοση twin-turbo 250 ίππων του PRV V6 είχε προγραμματιστεί και μερικά κομμάτια είχαν ήδη μπει σε δοκιμή (όπως ο VIN 502), η εταιρεία δεν κατάφερε να επιβιώσει ώστε να βάλει επίσημα τον αναβαθμισμένο κινητήρα στην παραγωγή.
Περίπου 9.000 DeLorean κατασκευάστηκαν μεταξύ 1981 και 1983. Πιστεύεται ότι περίπου 6.000 από αυτά επιβιώνουν σήμερα, ενώ τόσο τα γνήσια όσο και τα ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά παραμένουν σε αφθονία μέσω της DMC Classic.
Το ηλεκτρικό DeLorean αποκαλύφθηκε στις 30 Μαΐου σε όσους εγγράφηκαν για έγκαιρη πρόσβαση στον ιστότοπο της Delorean Motor Company. Η πλήρης δημόσια αποκάλυψη γίνεται σήμερα, ενώ η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί στην παγκοσμίου φήμης έκθεση αυτοκινήτου Pebble Beach Concours d'Elegance, στις 18 Αυγούστου.