BMW R 18 Magnifica: Πώς μια custom maxi cruiser μοτοσικλέτα μεταλλάχθηκε σε κτήνος από την ταινία Alien

Η Radikal Chopper έδωσε μια δική της, σίγουρα ριζοσπαστική εκδοχή, μια μοτοσικλέτας BMW R 18. Η Magnifica μπορεί να μοιάζει με μεταλλικό κτήνος βγαλμένο από την ταινία Alien, είναι όμως αναπάντεχα ελαφρύτερη από το αυθεντικό μοντέλο κατά 100 ολόκληρα κιλά! 
BMW R 18 Magnifica: Πώς μια custom maxi cruiser μοτοσικλέτα μεταλλάχθηκε σε κτήνος από την ταινία Alien

Ο κατασκευαστής προσαρμοσμένων μοτοσικλετών, Radikal Chopper, με ιδρυτή τον Andrea Radaelli, αποκάλυψε ένα μια custom BMW R 18 στην έκθεση Top Marques στο Μονακό, την Πέμπτη 2 Ιουνίου. Η δική της εκδοχή του γερμανικού maxi cruiser άφησε ακόμη και τη «μαμά» εταιρεία με ανοιχτό το στόμα.

Διαβάστε ακόμα: Πώς μια μοτοσικλέτα BMW R nineT μεταμορφώθηκε σε δίτροχο μαχητικό αεροσκάφος

Το προσαρμοσμένο μοντέλο, που «ακούει» στο όνομα Magnifica, παραγγέλθηκε από τον Raffaello Polchi της Officine Riunite Milanesi. Εμπνεύστηκε από τα vintage δίτροχα της δεκαετίας του '20, του '30 και του '40 -συγκεκριμένα τη BMW R 37- τα οποία, σύμφωνα με τον Radaelli, έχουν «μια απίστευτη γοητεία που ακόμη και σήμερα πολλές σύγχρονες μοτοσικλέτες δεν μπορούν να αντιγράψουν».

Εικόνα

Βασισμένη σε μια BMW R 1100 S, η ρετρό ειδική έκδοση κατασκευάστηκε στο χέρι με «μανιακή φροντίδα» χρησιμοποιώντας υλικά όπως ορείχαλκο, αλουμίνιο και ξύλο. Το ξύλο, συγκεκριμένα, είναι ένα νεύμα στις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος και χρησιμοποιήθηκε για λεπτομέρειες όπως τα γκριπ.

Εικόνα

Ελάχιστα στοιχεία από το βιομηχανικό μοντέλο έχουν απομείνει, εκτός από το πλαίσιο, τον περιστρεφόμενο βραχίονα και το δίδυμο Boxer κινητήρα 1,8 λίτρων. Το αποτέλεσμα μοιάζει περισσότερο με μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα.

Εικόνα

Για να ταιριάζει με την old-school αισθητική, η κατασκευή διατηρήθηκε απλή και παραδοσιακή. Η ομάδα σχεδίασε τη Magnifica σε σκίτσα, αντί να χρησιμοποιήσει CAD ή renders. Κανένα κομμάτι της μοτοσικλέτας δεν αγοράστηκε από κάποιον προμηθευτή και όλα δημιουργήθηκαν στο χέρι.

Εικόνα

Η BMW ισχυρίζεται ότι κάτω από τη ρετρό αισθητική κρύβεται μια τεχνολογικά σύγχρονη μοτοσικλέτα. Το ηλεκτρικό σύστημα είναι πλήρως λειτουργικό και τα ελαστικά είναι πιστά στα γνήσια. Το καλύτερο από όλα; Οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα η Magnifica να ζυγίζει περίπου 100 κιλά λιγότερο από το βιομηχανικό μοντέλο, με συνολικό βάρος 550 κιλά.

Εικόνα

«Κάθε μοτοσικλέτα που αναλαμβάνω θέλω να είναι εξολοκλήρου δική μου δημιουργία», προσθέτει ο Radaelli. «Δεν μου αρέσει να αντιγράφω ή να τροποποιώ μια ιδέα που έχει ήδη δημιουργηθεί και έχει ήδη υλοποιηθεί πολύ καλά από κάποιον άλλον». Αν μη τι άλλο, η Magnifica το επιβεβαιώνει.