Μια νέα επένδυση που θα ξεπερνά τα 2 δισ. δολάρια ανακοίνωσε τον Αύγουστο η αεροπορική εταιρεία Emirates, που στόχο έχει την βελτίωση της εμπειρίας της πτήσης για τους επιβάτες της.
Με τα χρήματα αυτά σκοπεύει να πραγματοποιήσει αναβάθμιση του εσωτερικού της καμπίνας, να δημιουργήσει ένα νέο μενού και να προσφέρει απεριόριστο... χαβιάρι για τους επιβάτες της «πρώτης θέσης».
Συγκεκριμένα, όσοι επιλέγουν εισιτήριο «first-class» θα έχουν στη διάθεση τους απεριόριστη ποσότητα από περσικό χαβιάρι, το οποίο θα συνοδεύεται από vintage σαμπάνια Dom Perignon.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία θα ανακαινίσει περισσότερα από 120 αεροσκάφη, ανανεώνοντας το εσωτερικό τους, ενώ θα εμπλουτίσει το μενού της με vegan επιλογές και σνακς όπως popcorn για τους επιβάτες που βλέπουν ταινίες.
Διαβάστε επίσης: Wonder of the Seas: Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου ξεκίνησε τα πολυτελή ταξίδια του
Η Emirates δεν είναι η μόνη, η Finnair λάνσαρε μια νέα σειρά καμπίνων κατηγορίας «premium economy», στην οποία τα καθίσματα θα προσφέρουν περίπου 50% περισσότερο χώρο, σε σχέση με τις θέσεις στην «economy».
Στο ίδιο κλίμα και η Air France, ανακοίνωσε μια νέα κατηγορία τον Μάιο, «long-haul business», όπου προσφέρονται μέχρι και διαχωριστικά μεταξύ των καθισμάτων για τους επιβάτες που θέλουν τον δικό τους προσωπικό χώρο.