Αν και παρήγαγε κορυφαίες μοτοσικλέτες για δεκαετίες, η KTM άρχισε να κατασκευάζει αυτοκίνητα εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων μόλις το 2008, ξεκινώντας με το X-BOW. Από τότε, αυτό το όπλο πίστας αυστριακής κατασκευής έχει παραχθεί σε πολλές παραλλαγές. Ωστόσο είναι η πρώτη φορά που η φίρμα παρουσιάζει μια νόμιμη έκδοση δρόμου που είναι γνωστή ως X-BOW GT-XR.
Διαβάστε ακόμα: BRABUS - Φτιάχνει την πρώτη μοτοσικλέτα στην ιστορία της «πειράζοντας» ένα KTM 1290 Super Duke EVO
Βασισμένη στο υπάρχον μοντέλο X-BOW GT2 της KTM μόνο για πίστα, η νέα έκδοση GT-XR διατηρεί τις δυνατότητες απόδοσης παγκόσμιας κλάσης του GT2, ενώ ενσωματώνει έναν εντυπωσιακό αριθμό ανέσεων που συνήθως συναντάμε στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο.
Αυτό περιλαμβάνει αφαιρούμενο τιμόνι με ενσωματωμένη οθόνη, σύστημα κάμερας οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με Bluetooth, βάση για smartphone Quadlock, κλιματισμό, ντουλαπάκι, μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα και πραγματικό πορτμπαγκάζ με αποθηκευτικό χώρο 160 λίτρων.
Το X-BOW GT-XR, που διαφημίζεται από την KTM ως «ένα νόμιμο όχημα δρόμου που είναι ό,τι πιο κοντινό μπορείς να έχεις σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο», το X-BOW GT-XR κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα TFSI 2,5 λίτρων της Audi —τον ίδιο που βρίσκεται στο το TT RS και το RS 3.
Συνδυασμένο με ένα κιβώτιο άμεσης αλλαγής επτά ταχυτήτων και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, διαθέτει ισχύ 517hp που τους διοχετεύει στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου.
Με απόβαρο λιγότερο από 130 κιλά, το X-BOW GT-XR είναι κατασκευασμένο στο χέρι γύρω από ένα πλαίσιο carbon monocoque που έχει συνδυαστεί με ένα σωληνωτό ατσάλινο υποπλαίσιο, σπορ αποσβεστήρες Sachs υψηλής απόδοσης και Y-5 σφυρήλατες ζάντες OZ Racing.
Διατηρώντας το ηλεκτρικό κουβούκλιο μαχητικού αεροσκάφους X-BOW προδιαγραφών GT2, το νόμιμο X-BOW φορά ένα κομψό αμάξωμα από ανθρακονήματα με ένα προηγμένο αεροδυναμικό κιτ που σχεδιάστηκε από την KISKA -το ίδιο στούντιο σχεδιασμού που είναι υπεύθυνο για τις μοτοσυκλέτες της KTM.
Άλλες αξιοσημείωτες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν ECU MoTec και καταγραφικό δεδομένων, έναν προαιρετικό ανυψωτικό άξονα και ένα ντεπόζιτο 95 λίτρων που προσφέρει αυτονομία για πάνω από 900 χιλιόμετρα.
Περιορισμένο σε περίπου 100 μονάδες παραγωγής παγκοσμίως, το 2023 KTM X-BOW GT-XR είναι διαθέσιμο για παραγγελία τώρα, με τιμή που ξεκινά από 284.900 ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον επίσημο ιστότοπο της KTM.