Λένι Κράβιτζ: Σνομπάρει την τεκίλα, συμμαχεί με την Pernod Ricard και επενδύει σε ένα άγνωστο ποτό: το σοτόλ Nocheluna

Ο Λένι Κράβιτζ φαίνεται να ακολουθεί την τάση των διασημοτήτων που επενδύουν σε brands αλκοολούχων ποτών. Ωστόσο σε αντίθεση με τους περισσότερους, δεν λανσάρει τεκίλα αλλά ένα διαφορετικό μεξικάνικο πνεύμα: το σοτόλ. Το Nocheluna, η νέα φίρμα του διάσημου τραγουδιστή, παράγεται από το θάμνο δασυλίρειο στην έρημο Chihuahuan του Μεξικού.
Λένι Κράβιτζ: Σνομπάρει την τεκίλα, συμμαχεί με την Pernod Ricard και επενδύει σε ένα άγνωστο ποτό: το σοτόλ Nocheluna

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες διασημότητες μοιάζουν να μαγεύονται από τον κόσμο της τεκίλας και να επενδύουν στην παραγωγή της. Από την Casamigos του πρώτου διδάξαντα, Τζορτζ Κλούνει και την 818 της Κάιλι Τζένερ μέχρι την Teramana του Ντουέιν «The RocK» Τζόνσον και την Gran Coramino του Κέβιν Χαρτ, νέα brands ξεπηδούν με καταιγιστικό ρυθμό διεκδικώντας μερίδιο αγοράς.

Διαβάστε ακόμα: Papa's Pilar 2022 Legacy Edition - Ένα ρούμι αφιερωμένο στον Έρνεστ Χέμινγουεϊ και στο βιβλίο «Ο γέρος και η θάλασσα»

Σε μια ευπρόσδεκτη ανατροπή αυτής της τάσης, ο διάσημος τραγουδιστής και συνθέτης Λένι Κράβιτζ αποφάσισε να αποφύγει την υπερβολικά κορεσμένη αγορά τεκίλα και να συνεργαστεί σε μια νέα φίρμα σοτόλ που ονομάζεται Nocheluna.

Εικόνα

Το σοτόλ είναι ένα μεξικάνικο απόσταγμα που είναι σχεδόν άγνωστο στον περισσότερο κόσμο. Ο Κράβιτζ μίλησε στον ιστότοπο Robb Report για την εμπλοκή του στην Nocheluna και παραδέχτηκε ότι ήταν εντελώς άγνωστο σε αυτόν αρχικά.

«Κάνω περιοδείες για 32 χρόνια και δεν υπάρχουν πολλά μέρη που δεν έχω πάει ή δεν έχω δει», είπε. «Μέχρι που πήγα σε μέρος που δεν είχα πάει ποτέ και έμαθα μια κουλτούρα που ήταν νέα για μένα».

A post shared by Lenny Kravitz (@lennykravitz)

Το μέρος στο οποίο αναφέρεται ο Κράβιτζ είναι η Τσιουάουα, μία από τις τρεις πολιτείες που μπορεί να παρασκευαστεί το σοτόλ στο Μεξικό (η ονομασία προέλευσης δεν αναγνωρίζεται επί του παρόντος από τις ΗΠΑ, επομένως υπάρχει σοτόλ που παρασκευάζεται επίσης στο Τέξας, το οποίο αποτελεί αντικείμενο διαμάχης).

Το σοτόλ είναι ένα μοναδικό απόσταγμα που παρασκευάζεται από το θάμνο δασυλίρειο (γνωστό και ως «κουτάλι της ερήμου» στις ΗΠΑ), σε αντίθεση με την τεκίλα και το μεζκάλ που παρασκευάζονται από διαφορετικούς τύπους αγαύης.

A post shared by Nocheluna Sotol (@nochelunasotol)

Το φυτό καλλιεργείται σε χωράφια στην έρημο Chihuahuan με έμφαση στη βιωσιμότητα. Η γεύση του ποτού που παράγει είναι τολμηρή και ιδιαίτερη, με γήινες, φυτικές και καπνιστές νότες, όπως αυτές που κατακλύζουν τον ουρανίσκο σε μια γουλιά Nocheluna.

Οι παραγωγοί και επιχειρηματικοί εταίροι του Κράβιτζ στο project είναι η Casa Lumbre (η οποία παράγει επίσης τα Montelobos Mezcal, Ancho Reyes, Abasolo Corn Whisky) και η Pernod Ricard.

A post shared by Nocheluna Sotol (@nochelunasotol)

Σύμφωνα με τον Κράβιτζ, η απόφαση να συνεργαστεί με το συγκεκριμένο σχήμα οφείλεται στη μοναδικότητά του και στις προσωπικές του σχέσεις. «Αν επρόκειτο να κάνω κάτι τέτοιο, ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό», είπε. «Υπάρχουν τόσες πολλές μάρκες τεκίλα και άλλα οινοπνευματώδη ποτά και μου αρέσει να κάνω πράγματα που είναι νέα, καινοτόμα και προκλητικά. Η πραγματική αλήθεια είναι ότι, όπως οι περισσότεροι, δεν είχα ιδέα για το σοτόλ, αλλά το ερωτεύτηκα. Λατρεύω τη γεύση, την πολυπλοκότητα και μαθαίνω για κάτι που δεν ήξερα».

Ο maestro vinatero Ντον Εντουάρντο Αριέτα (γνωστός ως Ντον Λάλο), ο ειδικός στο σοτόλ Ρικάρντο Πίκο και ο master distiller Ιβάν Σαλντάνα είναι οι τεχνικές δυνάμεις πίσω από το Nocheluna. Ο Κράβιτζ ταξίδεψε στην τοποθεσία παραγωγής για να βυθιστεί στη διαδικασία και τον πολιτισμό.

Εικόνα

«Πήγα, δοκιμάσαμε, συζητήσαμε, πήγαμε στην έρημο και συναντήσαμε τους ανθρώπους που κάνουν τη συγκομιδή και την παραγωγή», είπε. «Το σοτόλ έχει τις νότες που μου αρέσουν, ειδικά τον καπνό. Είτε πρόκειται για φαγητό, θυμίαμα, αρώματα ή αλκοόλ, μου αρέσει το στοιχείο του καπνού. Πάντα το θεωρούσα ελκυστικό».

Η πρόκληση τώρα είναι η εισαγωγή του σοτόλ στην παγκόσμια αγορά και η απογείωσή του με τον τρόπο που έχουν καταφέρει τα πνεύματα αγαύης τα τελευταία χρόνια, κάτι για το οποίο ο Κράβιτζ αισθάνεται αισιόδοξος.

«Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται πάντα να βρουν κάτι που είναι νέο, μια ιστορία που είναι καινούργια, μια σχέση με ένα συναίσθημα», είπε. «Θυμάμαι πριν από 20 χρόνια ήμουν στην Ευρώπη και δυσκολευόμουν να βρω καλή τεκίλα. Ο κόσμος δεν ασχολήθηκε με αυτό. Με τα χρόνια, έχετε δει σε τι έχει μετατραπεί. Πιστεύω ότι όταν με την πάροδο του χρόνου οι άνθρωποι μάθουν για το σοτόλ, για τη Nocheluna, που έχει ό,τι χρειάζεται για να είναι δημοφιλής, θα ανοίξει ένας νέος δρόμος στην αγορά».

Προς το παρόν, μπορείτε να αγοράσετε το Nocheluna για 80 δολάρια περίπου μέσω του ιστότοπου της μάρκας. Και ποιος ξέρει, εάν ο Κράβιτζ δικαιωθεί και το σοτόλ απογειωθεί τα επόμενα χρόνια, η Nocheluna θα μπορούσε να είναι η επόμενη Casamigos.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ