HondaJet Elite II: Το ταχύτερο, δυνατότερο και μέγιστου βεληνεκούς τζετ στην κατηγορία του μόλις απογειώθηκε

Η HondaJet αποκαλύπτει το Elite II, το νέο και τελευταίο Jet στη δημοφιλή της σειρά 420. Το κομψό, μαύρο αεροσκάφος δεν θα έχει μόνο μεγαλύτερη εμβέλεια από τα άλλα μοντέλα της εταιρείας, αλλά και δυνατότητες αυτόματης πλοήγησης και προσγείωσης.
HondaJet Elite II: Το ταχύτερο, δυνατότερο και μέγιστου βεληνεκούς τζετ στην κατηγορία του μόλις απογειώθηκε

Το νεότερο jet στην οικογένεια των αεροπλάνων της ιαπωνικής HondaJet δεν είναι μόνο το πιο πρόσφατο και το καλύτερο, αλλά έρχεται να ολοκληρώσει την επιτυχημένη σειρά της εταιρείας HondaJet 420. Οι υπεύθυνοι της Honda Aircraft μόλις αποκάλυψαν το HondaJet Elite II στην ετήσια εκδήλωση BACE της Εθνικής Ένωσης Επιχειρηματικής Αεροπορίας, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Οκτωβρίου στο αεροδρόμιο του Ορλάντο.

Διαβάστε ακόμα: Μπερνάρ Αρνό - Ο CEO της LVMH πούλησε το ιδιωτικό τζετ του για να μην τον παρακολουθούν οι ακτιβιστές του Twitter

«Θα είναι το ταχύτερο, δυνατότερο και μέγιστου βεληνεκούς αεροσκάφος στην κατηγορία του, με διευρυμένη εμβέλεια 1.547 ναυτικών μιλίων», δήλωσε ο Χιντέτο Γιαμασάκι, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Honda Aircraft Company, παρουσιάζοντας το νέο τζετ.

Εικόνα

Το μαύρο χρώμα του μοντέλου που παρουσιάστηκε, με μια κόκκινη πλαϊνή ρίγα, δίνει την εντύπωση stealth αεροσκάφους, αν και αναμένεται να μην είναι η πιο δημοφιλής χρωματική επιλογή. Διαθέτει μια πλήρως επανασχεδιασμένη καμπίνα, με δύο νέες επιλογές εσωτερικού, Onyx και Steel, που προσθέτουν πολυτελή εμφάνιση. Η ομάδα μηχανικών έκανε επίσης μια αποτελεσματική ακουστική αναβάθμιση, απαλλάσσοντας το εσωτερικό από θορύβους.

Η εκτεταμένη αυτονομία ενισχύεται από την αυξημένη χωρητικότητα καυσίμου. Το αεροσκάφος έχει επίσης αυξήσει το μέγιστο βάρος απογείωσης στα 5.035 κιλά, ώστε να μπορεί να μεταφέρει περισσότερο φορτίο σε μεγαλύτερη απόσταση.
Το στοιχείο ωστόσο που διαφοροποιεί το Elite II από τα τζετ της κατηγορίας του είναι η αυτονομία που έχει χτιστεί γύρω από το σύστημα ηλεκτρονικών συστημάτων G3000 της Garmin.

Εικόνα

Το σύστημα θα έχει Autothrottle, το οποίο μειώνει τον φόρτο εργασίας των πιλότων μέσω της αυτοματοποίησης της διαχείρισης ισχύος σε όλες τις φάσεις της πτήσης, ενώ το αεροσκάφος θα διαθέτει επίσης το σύστημα Autoland της Garmin, το οποίο χρησιμοποιείται σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για τον αυτόνομο έλεγχο και προσγείωση του αεροσκάφους χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση . Και τα δύο χαρακτηριστικά θα είναι διαθέσιμα στο αεροσκάφος το επόμενο έτος.

Εικόνα

Το HondaJet Elite II, το οποίο ακολουθεί την επιτυχία των HondaJet, HondaJet Elite και HondaJet Elite S, θα είναι επίσης το τελευταίο μοντέλο στη σειρά 420. Οι αρχικές ιδέες για το αεροσκάφος, με τους καινοτόμους κινητήρες πάνω από το φτερό και τη σύνθετη άτρακτο, αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά το 1997.

Εικόνα

Τα HondaJet θεωρούνται τα ελαφρά τζετ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιδιωτική αεροπορία. Πραγματοποίησαν την πρώτη τους δοκιμαστική πτήση το 2003 και έλαβαν το πιστοποιητικό τύπου FAA το 2015. Σύμφωνα επίσης με αξιωματούχους της Honda, υπάρχουν 250 HondaJets τώρα στον αέρα.

Όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, η πιστοποίηση FAA για το Elite II είναι «επικείμενη» και αρκετά αεροσκάφη βρίσκονται επί του παρόντος στη διαδικασία κατασκευής. Το νέο τζετ υπολογίζεται να έχει τιμή 6,95 εκατ. δολάρια, και μπορείτε να δείτε περισσότερα γι’ αυτό στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της HondaJet.