Gucci: Ανοίγει μπουτίκ μόνο για πλούσιους πελάτες - Τίποτα δεν θα κοστίζει κάτω από 40.000 δολάρια

Ιδιωτικές μπουτίκ αποκλειστικά για τους πλούσιους πελάτες της ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει η Gucci. Μάλιστα, το φθηνότερο προϊόν θα κοστίζει 40.000 δολάρια ενώ οι τιμές σε κάποια αντικείμενα μπορεί να φτάνουν και τα 3 εκατ. δολάρια.
Gucci: Ανοίγει μπουτίκ μόνο για πλούσιους πελάτες - Τίποτα δεν θα κοστίζει κάτω από 40.000 δολάρια

Σαν να μη μοιάζει ήδη αγεφύρωτο το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών, η Gucci έρχεται να κάνει πιο σαφείς τις κοινωνικές διαφορές, ξεχωρίζοντας οριστικά την ήρα από το σιτάρι. Όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός οίκος μόδας, πρόκειται να ανοίξει ιδιωτικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο, στις οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο επιλεγμένοι πελάτες.

Διαβάστε ακόμα: Prada - Εκθρόνισε την Gucci και είναι πλέον το πιο hot brand στον πλανήτη της μόδας

Οι μπουτίκ αποτελούν μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας πολυτελείας, καθώς οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 14% τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022, αφενός λόγω των περιοριστικών μέτρων λόγω κορονοϊου στην Κίνα και αφετέρου εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για τα ρούχα της στις ΗΠΑ.

Με το νέο σχέδιο, η φίρμα στοχεύει να προσφέρει μια πιο οικεία εμπειρία στην πλούσια πελατεία της, καθώς στις μπουτίκ θα διατίθενται μόνο τα πιο ακριβά ρούχα, έπιπλα και κοσμήματα από τις σειρές της.

Εικόνα

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Gucci, τίποτα στις μπουτίκ δεν θα κοστίζει κάτω από 40.000 δολάρια και τα αντικείμενα που θα προσφέρονται ενδεχομένως να φτάνουν σε τιμές έως και τα 3 εκατ. δολάρια, στην περίπτωση κοσμημάτων υψηλής ποιότητας.

Ενώ ορισμένοι από αυτούς τους χώρους για συγκεκριμένους πελάτες θα φιλοξενούνται στα προϋπάρχοντα καταστήματα της μάρκας, άλλοι -όπως αυτός στη λεωφόρο Melrose- θα δημιουργηθούν εκ νέου, αποκλειστικά γι’ αυτή τη χρήση.

Εικόνα

Εκτός από την ανακοίνωση νέων μπουτίκ για την πελατειακή ελίτ της, η Gucci ελπίζει επίσης να αναστρέψει το πτωτικό κλίμα με τις συλλογές του νέου δημιουργικού διευθυντή Σαμπάτο Ντε Σάρνο, οι οποίες πρόκειται να φτάσουν στα ράφια των καταστημάτων περίπου στα τέλη του 2024.

Εικόνα

Η μάρκα σχεδιάζει επίσης τη διοργάνωση μιας περιοδεύουσας παγκόσμιας έκθεσης των αρχείων της, με πρώτο σταθμό τη Σαγκάη. Τέλος, τα άμεσα σχέδιά της περιλαμβάνουν μια μεγαλειώδη επίδειξη μόδας στο Μιλάνο αυτόν τον μήνα καθώς η παρουσίαση μιας ταξιδιωτικής συλλογής τον Μάιο στη Σεούλ.