Η Lamborghini Countach παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1971 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, πριν βγει αργότερα στην παραγωγή το 1974. Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο επιδραστικά supercar όλων των εποχών, ένα αυτοκίνητο που άλλαξε το παιχνίδι με αρκετά από τα χαρακτηριστικά του να διακρίνονται ακόμη και στα σημερινά εξωτικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Διαβάστε ακόμα: Ferrari F1-2000 - Το πρώτο μονοθέσιο της χρυσής εποχής του Μίκαελ Σουμάχερ στη Formula 1 βγαίνει σε δημοπρασία
Σχεδιασμένη από τον Μαρτσέλο Γκαντίνι για την Bertone, η Countach παρέμεινε στην παραγωγή για περισσότερα από 15 χρόνια και κατασκευάστηκε σε πολλές παραλλαγές. Υπήρχε το αρχικό LP400 το ’74, ακολούθησε το LP400S το ’78 και μετά το LP500S το ’82. Από την τελευταία έκδοση του '82, μόλις 321 μονάδες είδαν το τέλος της γραμμής παραγωγής. Από αυτή τη σειρά, το πρώτο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο, έρχεται τώρα σε δημοπρασία.
Πνευματικό τέκνο του φημισμένου μηχανικού Τζούλιο Αλφιέρι, το LP500S διέθετε τον ίδιο μεσαίο κινητήρα DOHC με το LP400S, αναβαθμισμένο ωστόσο στα 4,8 λίτρα με μειωμένη συμπίεση και μεγαλύτερα καρμπιρατέρ διπλού τσοκ Weber -αλλαγές που συλλογικά χάριζαν στον V-12, 375 ίππους στις 7.500 σ.α.λ.
Οι αλλαγές στην έκδοση LP500S περιλάμβαναν επίσης νέο αμάξωμα με νέα σχεδίαση μπροστινής αεροτομής, νέα φτερά και ανασχεδιασμένο πίσω μέρος. Αναμφίβολα, βοηθούμενος από το αναθεωρημένο σετ σφηνοειδούς αμαξώματος, ο 12κύλινδρος κινητήρας επέτρεπε επίσης στο LP500S - το οποίο μερικές φορές ονομαζόταν επίσης «LP5000S» - να επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε κάτω από 5 δευτερόλεπτα και κορυφαία ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 290 χλμ./ώρα.
Το LP500S διέθετε επίσης χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ανεξάρτητες αναρτήσεις και αεριζόμενα δισκόφρενα Girling στους τέσσερις τροχούς.
Ένα από τα πέντε μόνο παραδείγματα που φορούν το σήμα «5L» στην ουρά τους (το συγκεκριμένο αυτοκίνητο του ’82 που πωλείται τώρα) παρουσιάστηκε στο περίπτερο της Lamborghini στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1982 και διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά της πρώιμης παραγωγής που δεν περιλαμβάνονται σε μεταγενέστερα μοντέλα.
Μετά την εμφάνισή του, αυτό το δείγμα του '82 αγοράστηκε για πρώτη φορά στην Ιταλία, προτού αποσταλεί στη Γερμανία και στη συνέχεια στην Αμερική, όπου τελικά θα ερχόταν υπό την κηδεμονία του κιθαρίστα του συγκροτήματος Quiet Riot, Κάρλος Καβάζο, ο οποίος θα κρατούσε το Countach του '82 στην κατοχή του. για 35 χρόνια.
Φορώντας ακόμα τις αρχικές του ζάντες από χυτό μαγνήσιο Campagnolo, το αυτοκίνητο έχει διανύσει μόνο 66.144 χλμ. από τότε που εγκατέλειψε το εργοστάσιο. Εκτός από την ίδια τη Lamborghini, στην πώληση περιλαμβάνονται επίσης ένα αυθεντικό μη τοποθετημένο εργοστασιακό πίσω φτερό, εργοστασιακό σετ εργαλείων, εργοστασιακή ρεζέρβα καθώς και τα αυθεντικά εγχειρίδια οδηγού και συντήρησης.
Η πρώτη Lamborghini Countach LP500S του 1982 (Chassis # ZA9C00500CLA12472) είναι διαθέσιμη στην τιμή των 785.000 δολαρίων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Gooding & Company που έχει αναλάβει τη δημοπρασία.