Caterham EV Seven: Το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα στην ιστορία της φίρμας είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 240 ίππων

Η βρετανική μάρκα Caterham, η μάρκα που παραδίδει τα αυτοκίνητά της ακόμη και σε κιτ συναρμολόγησης, μόλις αποκάλυψε το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα που έγινε ποτέ στην ιστορία της πλατφόρμας: το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Caterham EV Seven.
Caterham EV Seven: Το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα στην ιστορία της φίρμας είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 240 ίππων

Το 1957, η Lotus έκανε το ντεμπούτο της με το Seven, ένα εξαιρετικά μινιμαλιστικό σπορ αυτοκίνητο που αποτελείται μόνο από τα απολύτως απαραίτητα για να ολοκληρώσει τον κύκλο μιας πίστας. Το 1972, μετά το τέλος της παραγωγής του μοντέλου από τη Lotus, η Caterham θα αγόραζε τα δικαιώματα για το 7, παράγοντας έκτοτε τα δικά της μοντέλα Caterham Seven, και προσφέροντάς τα τόσο με το κλειδί στο χέρι όσο και σε κιτ συναρμολόγησης.

Διαβάστε ακόμα: Caterham Super Seven 2000 - Vintage DNA και σύγχρονες επιδόσεις σε ένα νεοκλασικό αυτοκίνητο

Και ενώ το Caterham Seven έχει βιώσει τεράστια άλματα όσον αφορά τις επιδόσεις και τους κινητήρες του όλα αυτά τα χρόνια, η βρετανική μάρκα αποκάλυψε τώρα αυτό που είναι αναμφίβολα το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα που έγινε ποτέ στην ιστορία της πλατφόρμα: το νέο ηλεκτρικό όχημα Caterham EV Seven.

Ακριβώς όπως και με τα υπάρχοντα μοντέλα Seven με κινητήρα Ford Duratec, το EV 7 στοχεύει να προσφέρει στους «αγνούς» φανατικούς των κλασικών μοντέλων ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης χωρίς να διακυβεύεται η εξαιρετικά εστιασμένη στις επιδόσεις φύση του Seven.

Εικόνα

Για να υλοποιήσει αυτό το φιλόδοξο έργο, η ομάδα της Caterham συνεργάστηκε με τους ειδικούς του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV της Swindon Powertrain Ltd, η οποία παρέδωσε μια κατά παραγγελία έκδοση του κινητήρα HPDE E Axle.

Αυτά τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, που χρησιμοποιούνται στη θέση των τυπικών κινητήρων της Ford, στεγάζονται στο υπάρχον σασί της Caterham Seven. Οι κινητήρες της Swindon καθιστούν επίσης το EV Seven ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα που κατασκευάστηκε ποτέ από την Caterham, με το EV 7 να παράγει 179 kW (240 ίππους).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σταδίων με προσαρμοσμένη σχέση μετάδοσης και διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ανατρέποντας τη ζυγαριά γύρω στα 680 κιλά -μόνο 45 κιλά βαρύτερο από τα μοντέλα καυσίμου Seven- το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ικανό για 0-100 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα και (εκτιμώμενη) τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.

Το όχημα διαθέτει επίσης μια εξίσου εξελιγμένη μπαταρία 51 kWh που μπορεί να φορτίζεται με ταχύτητα έως και 152 kW. Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι ότι χρησιμοποιεί ένα διηλεκτρικό υγρό σε άμεση επαφή με τις κυψέλες της μπαταρίας, επιτρέποντας τελικά μια αξιοσημείωτα καλύτερη διαχείριση της θερμότητας κατά τη διάρκεια και των δύο κύκλων φόρτισης και εκφόρτισης.

Εικόνα

Το EV Seven έχει εξοπλιστεί με ζάντες αλουμινίου 13 ιντσών Apollo, επενδυμένες από καουτσούκ Avon ZZR, μηχανικό σύστημα διεύθυνσης, αεριζόμενα δισκόφρενα με δαγκάνες τετραπλού κατανεμητή και την ίδια ρυθμιζόμενη ανάρτηση Bilstein που χρησιμοποιείται στο Caterham Seven 420 CUP .

Προγραμματισμένο να κάνει το ντεμπούτο του αργότερα αυτό το καλοκαίρι στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, το Caterham EV Seven υφίσταται επί του παρόντος ως ένα εφάπαξ δοκιμαστικό κομμάτι, χωρίς να υπάρχει ενημέρωση για το εάν τελικά θα εισέλθει στην παραγωγή.

A post shared by Caterham Cars (@caterhamcarsltd)

Αν, ωστόσο, θέλετε να ενημερωθείτε πρώτοι σχετικά με την όποια εξέλιξη, μπορείτε να εγγραφείτε στην αντίστοιχη φόρμα που θα βρείτε στον ιστότοπο της Caterham.