Όταν ο μεγιστάνας της μουσικής Sean «Diddy» Combs νιώθει «ριγμένος», δεν διστάζει να φτάσει στα άκρα για να δικαιωθεί. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, ο διάσημος ράπερ μήνυσε την Diageo, διεθνή κολοσσό των αλκοολούχων ποτών, επειδή όπως ισχυρίζεται δεν υποστηρίζει όσο πρέπει την DeLeón Tequila, φίρμα στην οποία Diddy και Diageo είναι συνιδιοκτήτες. Στη μήνυσή του μάλιστα, ο σταρ δεν διστάζει να κατηγορήσει την εταιρεία ακόμη και για φυλετικές διακρίσεις, λέγοντας ότι θεωρεί την DeLeón «μαύρο brand».
Διαβάστε ακόμα: 5.000 δολάρια κάθε μέρα για την υπόλοιπη ζωή του πρέπει να πληρώνει στον Sting ο Sean «Diddy» Combs
Diddy και Diageo είχαν ενώσει τις δυνάμεις τους το 2013 για να εξαγοράσουν την DeLeón, η οποία εκείνη την εποχή δεν ήταν πολύ γνωστή μάρκα, αν και σε ορισμένα μπαρ τα μπουκάλια της πωλούνταν για περισσότερα από 1.000 δολάρια το καθένα.
Οι δυο τους είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν για να προωθήσουν τη βότκα Cîroc, μια συνεργασία που είδε τις πωλήσεις του brand να εκτοξεύονται. Ο Diddy, ωστόσο, ισχυρίζεται ότι η DeLeón είχε ένα πολύ διαφορετικό αποτέλεσμα, εν μέρει χάρη στην έλλειψη επένδυσης από την Diageo.
Ο Diddy παραπονιέται για τον μακροχρόνιο κακό χειρισμό της DeLeón από τη Diageo. Σύμφωνα με την κατάθεσή του στο δικαστήριο, ανέφερε προβλήματα όπως προϊόντα εκτός αποθέματος, έλλειψη διανομής, κακός επανασχεδιασμός της φιάλης και συγκεχυμένες αλλαγές τιμών.
Να σημειωθεί ότι η DeLeón πωλείται τώρα για περίπου 40 έως 60 δολάρια το μπουκάλι και η φίρμα αποτελεί μόλις το 0,4% των πωλήσεων της τεκίλας, σύμφωνα με ανάλυση που αναφέρεται στη Wall Street Journal.
Sean “Diddy” Combs sued Diageo on Wednesday, alleging that the spirits company has neglected the DeLeón tequila brand it co-owns with the music mogul https://t.co/OQXKt7fjqX
— The Wall Street Journal (@WSJ) May 31, 2023
Επιπλέον, ο Diddy κατηγορεί την Diageo ότι δεν προμήθευσε με αγαύη την DeLeón κατά τη διάρκεια έλλειψης του συστατικού το 2020 και το 2021. Σημείωσε, επίσης, ότι η εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών συνέχισε να υποστηρίζει σθεναρά την Casamigos, τη μάρκα τεκίλας που ίδρυσε ο George Clooney και την οποία η Diageo αγόρασε το 2017 για περίπου 1 δισ. δολάρια. Η Casamigos είναι τώρα η Νο. 1 τεκίλα των ΗΠΑ όσον αφορά τις πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας το 12,6% αυτής της αγοράς.
Από την πλευρά της, η Diageo αρνείται τους ισχυρισμούς του Diddy. Εκπρόσωπος της εταιρείας, μάλιστα, ανέφερε στον ιστότοπο Robb Report ότι η Diageo του φέρθηκε δίκαια. «Για περισσότερα από 15 χρόνια, είχαμε μια παραγωγική και αμοιβαία επωφελής σχέση με τον κ. Combs σε διάφορα επιχειρηματικά εγχειρήματα, κάνοντας σημαντικές επενδύσεις που είχαν ως αποτέλεσμα την οικονομική επιτυχία όλων των εμπλεκομένων», ανέφερε.
The mastermind, the inspiration, the legend. Cheers to another year around the sun 🥃☀️ #Diddy pic.twitter.com/RGIUjZUHWD
— DeLeón Tequila™ (@DeLeonTequila) November 4, 2021
«Είμαστε απογοητευμένοι που αγνοήθηκαν οι προσπάθειές μας για φιλική επίλυση αυτής της επιχειρηματικής διαφοράς και που ο κ. Combs επέλεξε να βλάψει μια παραγωγική και πολύτιμη συνεργασία». Η συνέχεια επί του δικαστηρίου.