Μια συμφωνία υψηλού προφίλ που αφορά στη χορηγία των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, το 2024 από τον όμιλο LVMH, φέρεται να κυνηγά ο Αντουάν Αρνό, ένας εκ των πέντε παιδιών του δισεκατομμυριούχου CEO της εταιρείας, Μπερνάρ Αρνό.
Διαβάστε ακόμα: LVMH - Με κεφαλαιοποίηση κοντά στα 500 δισ. δολ., κατάφερε να μπει στο παγκόσμιο top 10
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, ο 46χρονος, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το image του LVMH, διαπραγματεύεται την προώθηση των εμπορικών σημάτων της εταιρείας, που περιλαμβάνουν τους οίκους Louis Vuitton και Dior, καθώς και ετικέτες σαμπάνιας όπως η Moët & Chandon. Σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν τις συζητήσεις του ομίλου, η συμφωνία θα μπορούσε να κοστίσει στους Αρνό 150 εκατ. ευρώ.
Ο μεγαλύτερος γιος του Αρνό φέρεται να θεωρεί τη διοργάνωση ως ιδανική πλατφόρμα διαφήμισης του ρόλου του LVMH ως ηγέτη της χειροτεχνίας και της γαλλικής κληρονομιάς. Όπως φημολογείται, στόχος είναι η διακριτική παρουσία των brands του ομίλου, χωρίς υπερβολικές εμφανίσεις λογότυπων που μπορεί να «μειώσουν» την εικόνα του.
Με άλλα λόγια, η συμμετοχή του LVMH στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 θα μπορούσε να περιλαμβάνει καμπάνιες και στοχευμένες ενέργειες υψηλής αισθητικής στα social media και σε άλλες πλατφόρμες για τις κορυφαίες εταιρείες της. Μια παρόμοια ιδέα παρουσιάστηκε στο 2022 FIFA World Cup στο Κατάρ τον περασμένο Νοέμβριο: σε μια διαφήμιση της Louis Vuitton, οι οπαδοί είδαν τους άσους του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο να αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον σε μια παρτίδα σκάκι.
Αν και οι μετρήσεις τηλεθέασης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022 στο Πεκίνο κατέγραψαν συνολικό κοινό 2 δισεκατομμυρίων θεατών –από τις χαμηλότερες «επιδόσεις» στην ιστορία του θεσμού, σύμφωνα με το NPR- ο Αντουάν Αρνό φαίνεται αισιόδοξος για τους αγώνες του επόμενου έτους. «Θα είναι πιθανότατα το γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της τηλεόρασης, στην ιστορία των αγώνων -ένα θεαματικό γεγονός», ανέφερε στη συνέντευξή του στο Reuters.
Ο Στιβ Μάρτιν, Διευθύνων Σύμβουλος της Saatchi Sport & Entertainment, ισχυρίζεται επίσης ότι ενώ ο όμιλος LVMH είναι ήδη συνυφασμένος με τη Γαλλία, μια επίσημη χορηγία θα ξεχώριζε την εταιρεία από τους ομολόγους της. «Πιστεύω ότι είναι ένας πολύ συναρπαστικός τρόπος να το κάνουν - στη δική τους “γήπεδο”», δήλωσε.
Paris 2024 Olympic Games: LVMH group enters the homestretch https://t.co/RYOczQANcH
— Le Monde in English (@LeMonde_EN) April 21, 2023
Η Γαλλία έγινε πρόσφατα πρωτοσέλιδο για τις εκτεταμένες διαδηλώσεις διαμαρτυρίας στους δρόμους της, γεγονός το οποίο εγείρει ανησυχίες για την ανεμπόδιστη διεξαγωγή των αγώνων. Στις διαδηλώσεις αντίδρασης για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού συστήματος αυτή την άνοιξη, ο LVMH στοχοποιήθηκε έντονα, όταν το πρόσωπο του Μπερνάρ Αρνό εμφανίστηκε σε πλακάτ, ενώ διαδηλωτές συνέρευσαν στα κεντρικά γραφεία του ομίλου με αίτημα προς τους πλούσιους να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση του κρατικού συνταξιοδοτικού συστήματος.
Ο Τόνι Εστανγκέ, πρόεδρος των αγώνων του 2024, συμμετείχε στις συζητήσεις για την πιθανή συμφωνία χορηγίας της διοργάνωσης από τον LVMH την περασμένη εβδομάδα. «Χρειάζεται χρόνο, αλλά θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι αυτή η συνεργασία έχει νόημα και είναι ισορροπημένη», δήλωσε στο Business of Fashion. Λαμβάνοντας, πάντως, υπόψη όλες τις παραμέτρους, όλα δείχνουν ότι η στιγμή των υπογραφών μάλλον δεν θα αργήσει πολύ.