Τον γνωρίσαμε στον ρόλο του σκληρού «Machete» στις ταινίες του Χόλιγουντ. Ο 79χρονος σήμερα Danny Trejo έχει κάνει στη ζωή και στην καριέρα του δεκάδες πράγματα εκτός από αυτό. Έχει υπάρξει ηθοποιός σε δεκάδες ταινίες, παραγωγός, συγγραφές, επιχειρηματίας, έχει εμφανιστεί σε μουσικά βίντεο, έχει ανοίξει εστιατόρια και τώρα αποφάσισε να μπει και στον κόσμο των ποτών, λανσάροντας το δικό του brand.
Διαβάστε ακόμη: ΛεΜπρόν Τζέιμς: Σε δημοπρασία εισιτήριο του αγώνα που ο σταρ των Λέικερς έγινε πρώτος σκόρερ στην ιστορία του NBA
Η Trejo's Spirits, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα, αποτελεί το νέο επιχεηρματικό εγχείρημα του Trejo και μάλιστα η πρώτη του ετικέτα είναι - τι άλλο; - μια τεκίλα! Όχι όποια κι όποια, όμως, αλλά μια Zero Proof Tequila, η οποία δεν περιέχει καθόλου αλκοόλ! Όπως έκανε γνωστό ο ίδιος ο ηθοποιός όλα τα ποτά που θα λανσάρει η Trejo's Spirits θα είναι μη αλκοολούχα.
«Με την Trejo's Spirits Zero Proof Tequila, ήθελα να δημιουργήσω ένα ποιοτικό μη αλκοολούχο ποτό», δήλωσε ο Trejo σε δήλωσή του. «Αν θέλετε να είστε νηφάλιοι όπως εγώ ή απλά αποφεύγετε το αλκοόλ, μπορείτε κι εσείς να φτιάξετε ένα φοβερό ποτό που έχει μια ολοκληρωμένη γεύση».
Για την ώρα δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς παράγεται αυτή η εναλλακτική τεκίλα. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι πρόκειται για ένα μείγμα από «αποστάγματα και εκχυλίσματα» από όλο τον κόσμο. Επειδή δεν υπάρχει αλκοόλ, χρησιμοποιείται σορβικό κάλιο ως συντηρητικό για να κάνει το απόσταγμα σταθερό, αλλά το brad υποστηρίζει ότι αναζητά μια φυσική εναλλακτική λύση για να χρησιμοποιήσει αντί αυτού.
Σύμφωνα με όσους τη δοκίμασαν, η γεύση της τεκίλας φέρνει την αγαύη και τα εσπεριδοειδή στη μύτη, με ένα καθαρό και ήπιο τελείωμα. Η Zero Proof Tequila μπορεί να αναμειχθεί σε οποιοδήποτε κοκτέιλ τεκίλας μπορείτε να σκεφτείτε, ή να την απολαύσετε με πάγο και λίγο λάιμ.
Όπως φαίνεται το κίνημα των μη αλκοολούχων ποτών κερδίζει έδαφος τον τελευταίο καιρό, καθώς πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να εξαλείψουν εντελώς ή απλώς να μειώσουν την ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουν. Παρόλο που το μερίδιο αγοράς μη αλκοολούχων ποτών είναι ακόμη μικρό σε σύγκριση με τα παραδοσιακά αλκοολούχα ποτά, πολλές μεγάλες μάρκες μπαίνουν στο παιχνίδι και η κατηγορία προβλέπεται να αναπτυχθεί σημαντικά. Mάλιστα, σύμφωνα με την Allied Market Research, το μέγεθος της αγοράς μη αλκοολούχων ποτών αποτιμάται σε σχεδόν 300 εκατομμύρια δολάρια το 2021 και θα υπερδιπλασιαστεί μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια.
Η Trejo's Spirits δεν σταματά με την τεκίλα της, καθώς σύμφωνα με το brand οι μελλοντικές κυκλοφορίες θα περιλαμβάνουν μη αλκοολούχες εκδόσεις του mezcal, του ουίσκι, του τζιν και του ρουμιού. Τα Trejo's Spirits μπορεί να τα βρεις κανείς μέσα από την ιστοσελίδα του brand.