«Mission: Impossible»: Πώς η νέα ταινία του Τομ Κρουζ κατέστρεψε το θρυλικό τρένο Orient Express

Στη νέα ταινία «Mission: Impossible—Dead Reckoning Part One» τα γενναία μυαλά της παραγωγής αποφάσισαν να καταστρέψουν ένα ακόμη σύμβολο του σύγχρονου πολιτισμού: να συντρίψουν το εμβληματικό τρένο Orient Express στο βάθος ενός φαραγγιού.
«Mission: Impossible»: Πώς η νέα ταινία του Τομ Κρουζ κατέστρεψε το θρυλικό τρένο Orient Express

Όταν πρόκειται για την παραγωγή της απόλυτης ταινίας δράσης, καταλυτικό συστατικό στη συνταγή επιτυχίας του Χόλιγουντ είναι η ολοκληρωτική καταστροφή ενός -ή και περισσότερων- διάσημων ορόσημων. Είτε μιλάμε για εμβληματικά αυτοκίνητα είτε για διάσημα ακίνητα, στη μεγάλη οθόνη έχουμε δει κατά καιρούς να ισοπεδώνονται τα πάντα, αφήνοντας τους θεατές με την απορία «πώς το έκαναν τώρα αυτό;».

Διαβάστε ακόμα: Barbie - Πόσο κόστισε η blockbuster ταινία του καλοκαιριού

Στην περίπτωση της νέας υπερπαραγωγής «Mission: Impossible—Dead Reckoning Part One» ήρθε η σειρά να εξαϋλωθεί ένα ακόμη σύμβολο του σύγχρονου πολιτισμού: το θρυλικό τρένο Orient Express.

Τα γενναία μυαλά της παραγωγής αποφάσισαν να συντρίψουν τον εμβληματικό συρμό στο βάθος ενός φαραγγιού στην τελευταία συναρπαστική σεκάνς δράσης της ταινίας. Ευτυχώς, το τρένο που κατέληξε στον γκρεμό δεν ήταν το πρωτότυπο του 19ου αιώνα, αλλά ένα λεπτομερές αντίγραφο.

Εικόνα

« Αφού θέλαμε να το καταστρέψουμε, έπρεπε να φτιάξουμε το δικό μας τρένο», είπε ο σκηνοθέτης, συν-σεναριογράφος και παραγωγός της ταινίας Κρίστοφερ ΜακΚουάρι σε ένα σύντομο backstage ντοκιμαντέρ που μοιράστηκε η Paramount Pictures στο YouTube.

Η ομάδα παραγωγής κατασκεύασε στην πραγματικότητα τρία λειτουργικά αντίγραφα της πολυτελούς ατμομηχανής, όπως αναφέρουν οι Los Angeles Times. Η κατασκευή έπρεπε να θυμίζει όλη την αρ ντεκό κομψότητα του αρχικού Orient Express.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το ξενοδοχείο των σιδηροδρόμων αποτελεί σύμβολο χλιδής του παλιού κόσμου με γυαλιστερές ξύλινες επενδύσεις, κομψά ορειχάλκινα διακοσμητικά και βελούδινες ταπετσαρίες. Τα αντίγραφα έπρεπε επίσης να διαθέτουν τα ίδια βαγόνια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων του μπαρ, του εστιατορίου και της κουζίνας.

Το σημαντικό ήταν ότι όλη η κατασκευή θα έπρεπε να κινείται απρόσκοπτα σε έναν λειτουργικό σιδηρόδρομο και με πλήρη ασφάλεια, ώστε οι ηθοποιοί και οι κασκαντέρ να μπορούν να εκτελέσουν τις επικίνδυνες σκηνές στην οροφή με ταχύτητες 100 χλμ. την ώρα.

Εικόνα

Μάλιστα, ο ίδιος ο Τομ Κρουζ, ο οποίος επιστρέφει στην έβδομη ταινία ως ο άριστα καταρτισμένος μυστικός πράκτορας Ίθαν Χαντ, διακρίνεται στο δίλεπτο κλιπ του YouTube να παλεύει με τον ηθοποιό Εσάι Μοράλες στην οροφή του τρένου.

«Έχω κάνει διάφορες σκηνές μάχης, αλλά για να τις κάνω πάνω σε ένα κινούμενο τρένο, ήταν πραγματική δοκιμασία», προσθέτει ο Μοράλες, ο οποίος υποδύεται στην ταινία τον ανταγωνιστή του πράκτορα Χαντ, Γκάμπριελ. «Έτσι αρέσει στον Τομ να κάνει πράγματα», συμπληρώνει εμφατικά.

Εικόνα

Ο Κρουζ και η συμπρωταγωνίστριά του Χέιλι Άτγουελ, φαίνονται επίσης να τρέχουν μέσα στα βαγόνια καθώς το τρένο κατευθύνεται σε ένα λατομείο. Η ακολουθία του ακυβέρνητου τρένου χρησιμεύει -σύμφωνα με το σκηνοθέτη- ως γενική μεταφορά για την ιδιοσυγκρασία των χαρακτήρων, δηλαδή, οι καλοί ήρωες που προσπαθούν να αποφύγουν μια αναπόφευκτη καταστροφή.

Εικόνα

Η «βουτιά» του Orient Express δεν είναι η μόνη στιγμή στο επερχόμενο «Mission: Impossible» που κόβει την ανάσα. Σε κάποιο άλλο σημείο της ταινίας, ο Τομ Κρουζ οδηγεί ένα ηλεκτρικό Fiat 500, σε μια φρενήρη καταδίωξη στους δρόμους και τα στενάκια της Ρώμης. Αυτό που δεν διευκρινίστηκε είναι το εάν και αυτή η σεκάνς αποτελεί επίσης μια μεταφορά για κάτι, π.χ. για τους καλούς και το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων.