Αφού πήγε να πτωχεύσει, η startup του πωλήθηκε για 1,1 δισ. ευρώ

Το δίλημμα που τον έκανε πλούσιο: Να επικεντρωθεί στην καθιερωμένη, σταθερή επιχειρηματική δομή ή να αφοσιωθεί σε μια καυτή, αλλά ριψοκίνδυνη, startup; Επέλεξε το 2ο και δικαιώθηκε.
Αφού πήγε να πτωχεύσει, η startup του πωλήθηκε για 1,1 δισ. ευρώ

Ο Έμερι Γουέλς έχτισε μια ονειρεμένη καριέρα, με πρώτο του βήμα προς την επιτυχία να είναι η... απερίσκεπτη αγορά μίας κάμερας αξίας 15.600 ευρώ, που δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά. Ο 42χρονος CEO της Frame.io, επιχείρησης λογισμικού βίντεο που συνίδρυσε το 2014, πούλησε την εταιρεία του στην Adobe για 1,1 δισ. ευρώ το 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έκανε 3 δουλειές για να ζήσει ώσπου «έχτισε» έναν κολοσσό 245 εκατ. ευρώ

Σχεδόν δύο δεκαετίες πριν, ήταν freelancer video editor που είχε εγκαταλείψει τα μπαρ στη Νέα Υόρκη για να ακολουθήσει μια καριέρα στον κινηματογράφο. Σε μια έκθεση το 2006, παρακολούθησε μια startup ονόματι Red Digital Cinema να ανακοινώνει την πρόθεσή της να κατασκευάσει μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή αρκετά υψηλής ποιότητας για παραγωγές μεγάλου προϋπολογισμού στο Χόλιγουντ.

Εικόνα

«Ήμουν ήδη χρεωμένος... Πήγαινα να φαλιρίσω. Είχα λίγα δολάρια στον τραπεζικό μου λογαριασμό εκείνη τη στιγμή, αλλά θέλησα να αποκτήσω την κάμερα» ανέφερε μιλώντας στην στήλη Make It του CNBC. Με τη προσθήκη της κάμερας, μπόρεσε να απογειώσει την επιχείρησή του που είχε την επωνυμία Katabatic Digital, ενώ το εργαλείο της, Frame.io συνάντησε μεγάλη ζήτηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο πιο τσιγκούνης εκατομμυριούχος: Μοιάζει με άστεγο - Ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια

Μέχρι το 2014, η εταιρεία του απέφερε περισσότερα από 1 εκατ. δολάρια σε ετήσια έσοδα από πελάτες όπως η Coca-Cola και η Pfizer. Αλλά τα πραγματικά χρήματα, ήρθαν όταν κυκλοφόρησε το Frame.io ως αυτόνομο εργαλείο, όπου περισσότεροι από 15.000 πελάτες εγγράφηκαν.

Εικόνα

Μετά την επιτυχία, κλήθηκε να αποφασίσει: Να επικεντρωθεί στην καθιερωμένη, σταθερή επιχειρηματική δομή ή να αφοσιωθεί σε μια καυτή, αλλά ριψοκίνδυνη, startup; Επέλεξε το δεύτερο, κλείνοντας την Katabatic Digital για να επικεντρωθεί στο Frame.io που θα εκδίδονταν μεμονωμένο και ξεχωριστό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έμαθε να μαγειρεύει στη φυλακή και άνοιξε εστιατόριο - «Βγάζω 2 εκατ. ευρώ»

Η startup συγκέντρωσε περισσότερα από 80 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση τα επόμενα πέντε χρόνια και καθώς ζύγιζε μια IPO, η Adobe έκανε μια προσφορά που θα τον καθιστούσε δισεκατομμυριούχο και δεν μπορούσε να αρνηθεί. Όπως υπογραμμίζει, είχε ξοδέψει σχεδόν μια δεκαετία για να φτιάξει την επιχείρησή του από το μηδέν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έστησε επιχείρηση με «ψίχουλα» και πέρυσι έβγαλε 75 εκατ. ευρώ - Τα 3 βήματα

«Υπήρχε τεράστιος κίνδυνος» παραδέχεται, αλλά όταν λάμβανε μηνύματα από ικανοποιημένους πελάτες άρχισε να αναλαμβάνει όλο και περισσότερο ρίσκο, καθώς ήταν αισιόδοξος. «Όταν ξεκινήσαμε, δεν θα έλεγα ότι είχα πεποίθηση ότι επρόκειτο να είναι μια επιχείρηση αξίας δισ. δολαρίων» ομολογεί.