Το Squid Game αποδεικνύεται το Ελ Ντοράντο της Netflix καθώς η δεύτερη σεζόν της σειράς - φαινόμενο κυκλοφόρησε και προκάλεσε ενθουσιασμό για τους εκατομμύρια φανς της παγκοσμίως, ενώ έκανε ακόμη πλουσιότερο το «θησαυροφυλάκιο» της δημοφιλούς πλατφόρμας.
Στον δεύτερο κύκλο, ο νικητής - παίκτης 456 (παίζει ο Lee Jung-jae ως Seong Gi-hun) που είναι ο κεντρικός πρωταγωνιστής που επέζησε από τα παιχνίδια θανάτου, δεν πήγε τελικά στις ΗΠΑ και επέστρεψε στο μυστηριώδες «πείραμα» μια νέα λύση στο μυαλό του και ορκίστηκε να εκθέσει τους διοργανωτές.
Η νέα σεζόν για το «Παιχνίδι του Καλαμαριού», όπως και η πρώτη, κατέκτησε τις διεθνείς τάσεις μέσα από 7 επεισόδια, καθώς με την προβολή της τον Δεκέμβριο έφερε νέο ρεκόρ τηλεθέασης στην υπηρεσία streaming, ενώ δόθηκε το «πράσινο φως» και για τον τρίτο και τελευταίο κύκλο, που θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2025.
Η πρεμιέρα της 2ης σεζόν του Squid Game προσέλκυσε 69 εκατ. θεατές ενώ συνολικά παραμένει τόσο η δημοφιλέστερη όσο και το πιο μεγάλο success story για non - english σειρά με ιστορικό υψηλό σε προβολές: 265,2 εκατ. views τις πρώτες 91 ημέρες.
Xαρακτηριστικό της εξαιρετικής επιτυχία της σειράς αλλα και ευρύτερα της ανοδικής πορειας της Netflix είναι πως η μετοχή της «χτύπησε» ρεκόρ όλων των εποχών την Τετάρτη, φλερτάροντας με τα 1.000 δολάρια, ενώ ένα 24ωρο ανακοίνωσε ισχυρές επιδόσεις για το 4ο τρίμηνο για έσοδα - κέρδη και ιστορικό υψηλό στους συνδρομητές (πάνω από 300 εκατ. συνολικά).
«Το 4ο τρίμηνο ξεπέρασε ακόμη και τις υψηλές προσδοκίες μας», έγραψαν στελέχη στo report προς τους μετόχους. «Διατηρούμε ηγετική θέση σε commitment, έσοδα και κέρδη. Εστιάζουμε στην εξέλιξη όλων των πτυχών του προϊόντος μας» πρόσθεσαν.
Βεβαίως, κομβικό ρόλο έπαιξαν και τα αθλητικά events, με αποκορύφωμα τον αγώνα των Τζέικ Πολ και τον Μάικ Τάισον, ενώ η αναβάθμιση των υπηρεσιών της και η βελτίωση των προγραμμάτων της επικροτήθηκε από κοινό και αναλυτές με μία ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης από την αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Χρυσές» δουλειές για Netflix μετά την τιτανομαχία Τάισον - Πολ: Πόσοι είδαν τον αγώνα
«Προσπαθούμε συνεχώς να διευρύνουμε τον ορίζοντα, τον προσανατολισμό και τα προγράμματά μας», ανέφερε ο συν-CEO, Τεντ Σαράντος κατά τη διάρκεια κλήσης με αναλυτές μετά την ανακοίνωση των τριμηνιαίων οικονομικών μεγεθών.
Παράλληλα, ανακοίνωσε αυξήσεις στις τιμές των περισσότερων προγραμμάτων του στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Πορτογαλία και την Αργεντινή, με το τυπικό πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις να ανεβαίνει από 15,49 δολάρια τον μήνα σε 17,99 δολάρια. Στην Ελλάδα η τιμή αυξήθηκε τον Νοέμβριο του 2024.
Το φθηνότερο πακέτο, που έχει διαφημίσεις και κυκλοφόρησε πιο πρόσφατα για να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές, θα αυξηθεί από τα 6,99 δολάρια τον μήνα στα 7,99 δολάρια. Tέλος, το μηνιαίο κόστος του premium πακέτου του Netflix θα αυξηθεί από 22,99 σε 24,99 δολάρια.