Η Nike ενώνει τις δυνάμεις της μέσω μιας σπάνιας συνεργασίας με την Skims της Kιμ Καρντάσιαν. Είναι ένα στοίχημα της κολοσσιαίας αλυσίδας των σπορ ότι η σταρ μπορεί να έχει παρόμοιο αντίκτυπο με τον Μάικλ Τζόρνταν στον χώρο των αθλητικών ειδών — για τις γυναίκες. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την NikeSkims, μια σειρά ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ για γυναίκες.

Ενώ η Nike συνεργάζεται τακτικά με αθλητές και διασημότητες για αθλητικά ρούχα σε limited edition, το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι κάτι παραπάνω από μία απλή συνεργασία. Είναι μία κατάσταση "win-win" και για τις δύο εταιρείες, σύμφωνα με την Ρέιτσελ Γουόλφ, αναλύτρια λιανικών ειδών στο EMARKETER. Καθώς η Nike προωθεί τα προϊόντα της για να ελκύει όλα τα φύλα, αυξάνει τα στοιχήματά της στις αθλήτριες, μέσα από το deal με μια υπερδύναμη στη γυναικεία ένδυση όπως η Skims.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τώρα μπορείτε να μείνετε στην πρώην έπαυλη του Μάικλ Τζόρνταν
Η μακροπρόθεσμη συμφωνία, για την οποία καμία εταιρεία δεν αποκάλυψε τις οικονομικές λεπτομέρειες, σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου brand ειδικά για γυναικεία ρούχα που προορίζεται να συνυπάρξει στο ίδιο σύμπαν με την Converse, την Puma και την Αdidas. Ωστόσο, η συμφωνία με τη σελέμπριτι τηλεπερσόνα θυμίζει τη μεγαλύτερη συνεργασία της Nike μέχρι σήμερα - με τον Μάικλ Τζόρνταν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η νέα επένδυση του Κιλιάν Μπαπέ: Μπαίνει στα πολυτελή ρολόγια
Το 1984, ο δημοφιλής μπασκετμπολίστας υπέγραψε ένα deal για 500.000 δολάρια το χρόνο και έφεραν στον κόσμο την Air Jordan, που προκάλεσε καταναλωτική φρενίτιδα στην αμερικανική και όχι μόνο αγορά με την κυκλοφορία του sneaker Air Jordan 1. Καθώς τα sneakers γίνονταν όλο και πιο δημοφιλή, ξέφυγαν από αμιγώς μπασκετικά παπούτσια και έγιναν ένα σύμβολο για street wear.

Σήμερα, ο ίδιος ο Τζόρνταν έχει περιουσία 3,5 δισ. δολαρίων ενώ η Nike τον πλήρωσε περίπου 260 εκατ. δολάρια κατά το 2024, σύμφωνα με το Forbes. 40 αργότερα, το brand του MJ εξακολουθεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας εσόδων για την εταιρεία. Απέφερε περίπου 6,9 δισ. δολάρια σε έσοδα πέρυσι — περίπου το 17% του συνολικού τζίρου της Nike.

Μετά το επιτυχημένο πείραμα πριν από 4 δεκαετίες, η παγκόσμια επιρροή της Kαρντάσιαν με περισσότερους από 350 εκατ. followers στο Instagram θα αποτελέσουν πολύτιμη ώθηση στην προώθηση της Nike. Η πρώην σύζυγος του Κάνιε Γουέστ ίδρυσε την Skims το 2019 ως επωνυμία ρούχων προτού επεκταθεί σε ενδύματα σαλονιού, ενώ μάλιστα έχει εκτιναχθεί σε μέγεθος, φτάνοντας σε αξία τα 4 δισ. δολάρια το 2023.