Από την ανακύκλωση των απορριμμάτων, μέχρι τις «ηθικές επενδύσεις», οι καταναλωτές δείχνουν μια συνεχώς αυξανόμενη προτίμηση στις επιλογές που αφήνουν θετικό, πράσινο αποτύπωμα.
Ακολουθώντας τα νέα δεδομένα, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο βρίσκονται υπό «πίεση» να παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες που δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα, το περιβάλλον και τις καλύτερες εργασιακές πρακτικές.
Η «θετική» ή «ηθική» - όπως χαρακτηρίζεται συχνά - αξιοποίηση και επένδυση των οικονομικών μας κεφαλαίων δεν περιορίζεται πλέον μόνο στις επενδύσεις σε τομείς όπως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειες, καθώς σήμερα υπάρχει πληθώρα επιλογών.