Κεφάλαια ύψους 120.000 ευρώ απαιτούνται για το άνοιγμα ενός καταστήματος Everest, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand της ελληνικής αγοράς.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της αλυσίδας, η μαζική εστίαση, είναι από τους ελάχιστους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, που αντέχει, παρά την κρίση.
Αυτό καταδεικνύει άλλωστε και η πορεία των μεγεθών της αλυσίδας, ο τζίρος της οποίας το 2014 σημείωσε αύξηση 4% έναντι του 2013.
Ανοδικά κινούνται και τα επίπεδα μεριδίων, καθώς πέρυσι, στο φαγητό σε πανελλαδικό επίπεδο, το μερίδιο της ανήλθε στο 11,9% έναντι 9,1% που κατείχε το 2013. Στον καφέ το αντίστοιχο μερίδιο ήταν 14,8% σε σχέση με 14,2% που κατείχε το 2013.
Όσον αφορά την περιοχή της Αθήνας το Everest ελέγχει μερίδιο, στην επώνυμη αγορά του φαγητού 16,4% και στην επώνυμη αγορά του καφέ, μερίδιο 19,5%.
Υπό αυτά τα δεδομένα, το άνοιγμα ενός καταστήματος Everest, αποτελεί σύμφωνα με τους υπεύθυνους της αλυσίδας, την εγγύηση μιας επιτυχημένης επένδυσης, με γρήγορη απόσβεση των χρημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα καταστήματα Everest, τα entry fees (κόστος συμμετοχής) είναι μηδενικά αλλά και τα δικαιώματα εκμετάλλευσης είναι προνομιακά (1ος χρόνος 2%, 2ος χρόνος 4%, 3ος χρόνος 6%).
H σύμβαση που υπογράφεται με τον δικαιοπάροχο, είναι 12ετής, ενώ η εταιρεία προσφέρει στα μέλη της συμβουλές για την καλύτερη λειτουργία των καταστημάτων, διαρκή εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού σε θέματα προϊοντικά, τεχνικών πωλήσεων, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διοίκησης καταστήματος κλπ., με στόχο την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών στους πελάτες.
Επίσης παρέχεται βοήθεια στην εξεύρεση και επιλογή νέου προσωπικού, όταν αυτό είναι αναγκαίο, και βασική εκπαίδευσή του.
Τέλος παρέχεται η διοργάνωση των εγκαινίων του καταστήματος , καθώς και άλλων προωθητικών ενεργειών για το κατάστημα.