Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα κέρδη της Alphabet, μητρικής της Google, καθησυχάζοντας τις ανησυχίες των επενδυτών για τις αναπτυξιακές προκλήσεις του διαφημιστικού τομέα.
Τα έσοδα και τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου έχοντας «οδηγό» τις πωλήσεις διαφημίσεων, ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών με αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας να ενισχυθεί 8% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Ειδικότερα, η Alphabet, η οποία παράγει το 85% των εσόδων της από τις πωλήσεις διαφημιστικού χώρου, ανακοίνωσε έσοδα 38,9 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με πέρυσι και σε σχέση με την αύξηση 17% κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Τα έσοδα κινήθηκαν πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Refinitiv οι οποίοι ανέμεναν έσοδα 38,2 δισ. δολαρίων.
Επιπλέον τα καθαρά κέρδη του ομίλου ανήλθαν στα 9,95 δισ. δολάρια, ή 14,21 δολάρια ανά μετοχή, με τους αναλυτές να αναμένουν 8,02 δισ. δολάρια, η 11,32 δολάρια ανά μετοχή.
Αξίζει να σημειωθεί πως η τελευταία φορά που η Alphabet παρουσίασε δυο διαδοχικά τρίμηνα ανάπτυξης εσόδων ήταν πριν τρία χρόνια.