Νέους τρόπους απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών αλλά και πληρωμής από το σπίτι εγκαινιάζει η Nova σε μια προσπάθεια να συμβάλει στην αντιμετώπιση της κρίσης του κορονοϊού.
Με αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων της και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής των υπηρεσιών της αλλά και της καλύτερης εξυπηρέτησης εκατοντάδων χιλιάδων νοικοκυριών και επιχειρήσεων ο πάροχος συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας προσφέρει:
- Δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών
Η Nova στηρίζοντας την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», επιπλέον των υπαρχόντων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας που ήδη παρέχει στους πελάτες της (e-mail, e-shop, κ.λ.π.), ενισχύει την ηλεκτρονική της παρουσία και δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, τόσο για τεχνικά όσο και για εμπορικά θέματα, μέσω Live Chat. Η πλατφόρμα του live chat είναι διαθέσιμη στις σελίδες www.nova.gr, www.myaccountnova.gr καθώς και στη σελίδα της Nova στο Facebook, www.facebook.com/Nova. Οι συνδρομητές μπορούν να λαμβάνουν τις απαντήσεις που ζητούν στα όποια ερωτήματά τους, εύκολα, γρήγορα και απλά επιλέγοντας τις παραπάνω ηλεκτρονικές μεθόδους. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω φόρμας (http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/).
- Εύκολοι, γρήγοροι και με ασφάλεια τρόποι πληρωμής από το σπίτι
Παράλληλα, η Nova δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές της να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κατάστημα και βέβαια χωρίς τη χρήση μετρητών, από την άνεση του σπιτιού τους, μέσω του Nova My Account ή της Ηλεκτρονικής πληρωμής Λογαριασμών.
«Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα μας με την πανδημία COVID-19, εμείς στη Nova δίνουμε ενωμένοι τη μάχη προκειμένου όλοι να «Μένουμε Σπίτι» (#MenoumeSpiti) και να «Μένουμε Παρέα» (#MenoumeParea) απολαμβάνοντας αξιόπιστη επικοινωνία και ποιοτική ψυχαγωγία», αναφέρει η εταιρεία στη σχετική ανακοίνωση της.