Συμφωνία με την κομητεία Μαρίν στην περιοχή του Σαν Φρανσίσκο υπέγραψε η Uber, ώστε να χρησιμοποιηθεί το λογισμικό της στις δημόσιες συγκοινωνίες της περιοχής.
Όπως ανακοινώθηκε η Αρχή Μεταφορών της Μαρίν (TAM) θα καταβάλει στην Uber ένα τέλος συνδρομής για να χρησιμοποιήσει το λογισμικό διαχείρισης της Uber για κρατήσεις στα μίνι-bus της περιοχής. Επί της ουσίας οι χρήστες κάτοικοι της περιοχής θα μπορούν να κάνουν κράτηση στο στόλο οχημάτων της Marin Transit μέσω της εφαρμογής της Uber, αρχής γενομένηςαπό μια συγκεκριμένη διαδρομή.
Με το που ανοίγουν την εφαρμογή οι χρήστες θα βλέπουν εντός της εφαρμογής μια νέα επιλογή που ονόματι Marin Connect. Μέσω αυτής θα μπορούν να κάνουν κράτηση στα εξαθέσια αμαξίδια που διαχειρίζεται η εταιρεία. Οι ναύλοι θα κυμαίνονται μεταξύ 3-4 δολαρίων ανά μίλι (3 για άτομα με αναπηρίες) και δεν θα υπάρχει προμήθεια από πλευράς της Uber, όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία. Αντ’ αυτού η μεταφορική αρχή της κομητείας θα καταβάλει ένα σταθερό μηνιαίο κόμιστρο για τα επόμενα δύο χρόνια στην Uber, το οποίο δεν θα ξεπερνά συνολικά τα 80.000 δολάρια. Μάλιστα οι επιβάτες που ταξιδεύουν προς την ίδια κατεύθυνση θα μπορούν να μοιράζονται μια διαδρομή μέσω της εφαρμογής, με μέγιστη χωρητικότητα προς το παρόν τους δύο αναβάτες.
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη συνεργασία λογισμικού SaaS της Uber και προδιαγράφει μια αλλαγή πορείας για την εταιρεία. Η Uber, η οποία πρόσφατα πούλησε τον στόλο μικροοχημάτων που διαθέτει μέσω της θυγατρικής Jump στην Lime, αναδιαμορφώνει την στρατηγική της μετά και την πανδημία του κορονοϊού η οποία έπληξε τις δραστηριότητές της. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας, η Uber επικεντρώνεται πλέον στην ανάπτυξη της Eats, της επιχείρησης παράδοσης τροφίμων, καθώς και στον κλάδο των δημόσιων συγκοινωνιών.
Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία τρέχει ήδη το Journey Planning, μέσω του οποίου μπορεί να σχεδιάσει κανείς την μετακίνηση του με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε 15 και πλέον πόλεις σε όλο τον κόσμο, ενώ ήδη από το 2018 συνεργάζεται με την πλατφόρμα έκδοσης εισιτηρίων για κινητές συσκευές Masabi, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν κράτηση για ΜΜΜ μέσω της εφαρμογής της Uber.
Μετά από αυτή την στρατηγική συνεργασία, η διείσδυσή της στα ΜΜΜ επεκτείνεται, διευρύνοντας τις δυνατότητες της εταιρείας να έχει έσοδα από τις μεταφορές.
«Η εταιρεία είναι σε επικοινωνία με αρκετές πόλεις σε διάφορες ηπείρους και εντός του έτους θα ανακοινώσει νέες συνεργαςίες με συγκεκριμένες περιοχές» ανέφερε χαρακτηριστικά οΝτέιβιντ Ράιχ, επικεφαλής του τμήματος συγκοινωνιών της Uber, στους Financial Times. «Αντίστοιχες υπηρεσίες μας προσεγγίζουν εδώ και χρόνια, προσπαθώντας να βρουν τρόπους με τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία που έχουμε εξελίξει στην Uber. Αυτή η συνεργασία αποτελεί μόνο το πρώτο βήμα» πρόσθεσε.