Επένδυση σε πολλαπλές προϊοντικές κατηγορίες όπως φορητοί υπολογιστές, wearables και earbuds, δρομολογεί η Huawei στη χώρα μας για το νέο έτος, όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποί της εταιρείας σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου. Μάλιστα η κινεζική εταιρεία δηλώνει αισιόδοξοι για την τρέχουσα χρονιά, παρά την πανδημία που συνεχίζει, αφού όπως εξηγεί το brand της έχει καθιερωθεί πλέον στην συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών, κάτι που επισφραγίζουν και τα μερίδια της στο σύνολο σχεδόν των προϊόντων που εμπορεύεται στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τον Andy Miao, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα επικεφαλής του τομέα καταναλωτικών προϊόντων της Huawei Ελλάδος, το 2020 η εταιρεία πέτυχε να βρεθεί στην πρώτη τριάδα των κατασκευαστών φορητών υπολογιστών που απευθύνονται σε οικιακούς καταναλωτές, ενώ κατέκτησε και την πρώτη θέση στην αγορά των tablets. Αντίστοιχα, κινήθηκε θεαματικά και στην αγορά των wearables με τις πωλήσεις των smartwatches της αυξάνονται κατά 167%.
Αναφερθείς στα σχέδια για το 2021, ο Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director της Huawei, τόνισε ότι η εταιρεία θα δώσει ακόμα περισσότερη έμφαση στα ασύρματα ακουστικά (true wireless earphones) ώστε να κατακτήσει την πρώτη θέση και σε αυτή την κατηγορία, ενώ δυναμικά θα κινηθεί και στον χώρο των tablets αξιοποιώντας και το πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα που προσφέρει voucher 200 ευρώ σε μαθητές και φοιτητές με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια.
Σε αυτό το πλαίσιο αναμένονται κι αρκετά νέα προϊόντα, αρχής γενομένης με τα ακουστικά Huawei FreeBuds 4i, τα οποία διακρίνονται για την μεγάλη αυτονομία τους, το active noise cancellation, τον κομψό κι ελαφρύ σχεδιασμό τους αλλά και την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή τους (89 ευρώ με δώρο ένα Huawei band 4). Επιπλέον, τέλος Μαΐου αρχές Ιουνίου αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα και το Huawei Band 6 αλλά και το Huawei Watch Fit Elegant Edition, ενώ μεγάλες είναι οι προσδοκίες και για το λανσάρισμα του φορητού υπολογιστή Matebook D15, που θα φορά επεξεργαστή Intel Core 11ης γενιάς, περίπου την ίδια περίοδο.
Όσον αφορά την προϊοντική κατηγορία των smartphones, η οποία βρίσκεται υπό πίεση εδώ και καιρό εξαιτίας των περιορισμών που επέβαλαν οι ΗΠΑ, η κινεζική εταιρεία δεν έχει σκοπό να την εγκαταλείψει. Αντιθέτως το στελέχη της τόνισαν επανειλημμένα ότι συνεχίζουν να επενδύουν σε αυτή, επένδυση που τα επόμενα χρόνια θα αποφέρει καρπούς, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη θέση του brand στην εν λόγω κατηγορία.
Ή επένδυση αυτή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την ενδυνάμωση του οικοσυστήματος των εφαρμογών του AppGallery. Να σημειωθεί ότι από το λανσάρισμα του τον Απρίλιο του 2018, το HUAWEI AppGallery έχει αναπτυχθεί με ραγδαίους ρυθμούς, μετρώντας αυτή τη στιγμή πάνω από 530 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε 170 χώρες παγκοσμίως. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020, η HUAWEI σύναψε συνεργασίες με 2,3 εκατομμύρια προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο ενώ καταγράφηκαν συνολικά 384,4 δισεκατομμύρια downloads μέσω του AppGallery, τα οποία στην περίπτωση της χώρας μας ξεπέρασαν τις 700 χιλιάδες. Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζονται κι αρκετές νέες συνέργειες με παρόχους περιεχομένου οι οποίες θα έχουν στο επίκεντρο τον πελάτη και την βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήσης του. Το προσεχές διάστημα θα γίνει διαθέσιμη η δυνατότητα της χρήσης των συσκευών της Huawei που διαθέτουν τις HMS (Huawei Mobile Services) υπηρεσίες, για ανέπαφες πληρωμές μέσω της τεχνολογίας NFC.
Επίσης χωρίς να μπορεί ακριβώς το πότε, εντός του 2021 θα δούμε και τα νέα μοντέλα της σειράς Ρ50.
Να σημειωθεί ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891.4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020. Μυστικό της, οι τεράστιες και διαρκείς επενδύσεις της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, έναν ζωτικό τομέα στον πυρήνα της εταιρείας, ο οποίος λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη για να προσφέρει συνεχώς καινοτομίες. Το 2020, η εταιρεία επένδυσε το 15,9% των εσόδων της στην Ε&Α, έχοντας επενδύσει συνολικά, πάνω από 600 δισεκατομμύρια CNY στην τελευταία δεκαετία. Προσανατολισμένη στην καινοτομία, μετρά περισσότερους από 194.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι 105.000 επικεντρώνονται στην Ε&Α.